20 | Çıkarların olduğu sürece kimin öldüğünün bir önemi yok.
Taehyung'un çığlığıyla Hoseok gecenin altıncı uykusundan uyandı. Taehyung, titriyorken ağlama krizinin eşiğindeydi. Hoseok ise Taehyung'u göğsüne bastırıp saçlarını okşayarak sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Taehyung, sakinleş, geçecek. Sakinleş, iyisin, sorun yok." Taehyung'un nefes alıp vermesi kesikleşirken başını iki yana salladı. Eli kalbinin üstüne yerleşirken kısılmış sesiyle konuştu.
"Geçmiyor, çok acıyor. Hiç geçmiyor, Hoseok, ne olur geçsin. Canım acıyor." Hoseok, Taehyung'un yanaklarına yerleştirdiği elleriyle kendisine bakmasını sağladı.
"Bana bak, geçireceğim. Taehyung, inan bana, hepsi geçecek." Taehyung'un gözyaşları durulmazken acı çektiği her halinden belli oluyordu. Dayanamıyordu. Yaptıkları rüyalarından çıkmıyordu. Hyunjin'in çığlıkları saatleri devirmesine rağmen kulaklarında çınlıyordu.
"Aklımdan çıkmıyor, aklım çıkıyor ama o aklımdan çıkmıyor. Bu çok zor, katlanamıyorum. Öldür beni." Gözyaşları içinde Hoseok'a yalvarırken Hoseok hissettiği acıyla gözlerini yumdu.
Bir eli Taehyung'un elini kavrayıp sıktı. "Bunu yapmam. Katlanabilirsin, Taehyung. Jimin ölebilirdi. O, Jimin'i öldürürdü. Jimin olmadan ne yapardın?" Taehyung yaşlar içinde başını iki yana salladı. Hiçbir şey yapamazdı.
"Evet, bebeğim. Bu yüzden yaptın. Sen cani değilsin, Taehyung. Bunu sayıklama." Taehyung'un kapalı gözlerinden akan bir damla yaşı uzanıp dudaklarına hapsetti.
Taehyung'un diğer eli Hoseok'un yanağına çıktı. Hoseok da gözlerini kapatmıştı artık. Bir süre öyle kaldılar. Taehyung'un gözyaşları duruldu. Hızlı hızlı aldığı nefesler normal bir seviyeye düştü.
Gözlerini açtığında yeşil irisleri Hoseok'un kızıllarına kilitlendi. Hoseok sanki yüksek çıksa onun canını yakabilirmiş gibi sesini kısık tutarak konuştu. "Bana ne istediğini söyle, yapacağım. İyi ol, Taehyung. İnsanlar seni böyle görmesin, sana yüklenmesinler. Ben sonsuza kadar seni iyileştiririm ama onlar seni yaralayamasın."
Tuttuğu eli güç vermek istercesine sıkarken diğer eli Taehyung'un yanağını hafifçe okşuyordu. Taehyung'un parlayan göz bebekleri titrerken Hoseok dudaklarını incitmekten korkarcasına onun dudaklarına değdirdi.
"Bu hikayenin kötüsü sen değilsin."
Taehyung zorlukla konuştu. "Kardeşimi öldürdüm." Hoseok hafifçe güldü. "Benim hikayemin kötüsü sen değilsin, her ne yaparsan yap bu değişmeyecek."
Hoseok'un dakikarlarca bıkmadan onu sakinleşteren cümleleri eşliğinde Taehyung güç almak istercesine Hoseok'un elini sıkarken uykuya dalmak üzereydi. Fısıltıyla konuştu.
"Devam et, lütfen." Taehyung'un isteğiyle Hoseok saatler boyunca onun başını hafifçe okşamış, güven dolu cümlelerini alfanın tenine fısıldamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil | Jikook + Vhope
Fanfic[Askıda] Jungkook, bir kara delikti ve Jimin ona çekilmekten kendini alıkoyamadı. Hoseok, bir uyuşturucuydu ve Taehyung her dakika onun yoksunluğuyla kıvrandı. semekook + semeseok 27.02.22 #2 vampir '15.06.22 #20 hayran kurgu '16.06.22 #32 jikook...