OY SINIRI : 200
YILDIZA BASMAYI UNUTMAYALIM.❤️
SEVİLİYORSUNUZ..🤍KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM.✨
Gözlerimi araladığımda, giyinme odasının açık kapısından gömleğinin düğmelerini ilikleyen Hazar ile göz göze geldim.
Saç diplerimin sızlaması ile aklıma gelen şapkalı psikopat ile ürperdim.
Elimi saç diplerimde masaj yapar gibi gezdirdim. Aynı zamanda bana yardım eden masum insanları düşündüğümde kafama dank eden şey ile yataktan hızla kalkarak Hazar'ın yanına koştum. Adım sesleri ile kafasını bana çeviren Hazar'ın dibinde bittim.
"Hatun?"
Ne olduğunu sorar gibi ağzından çıkan 'hatun' kelimesi ile gözlerimi kara kuyularında sabit tutmaya çalıştım.
"Hazar Selim ona ne oldu-"
"O delikanlı iyi merak etme."
Yüzümde oluşan kocaman gülümseme ile o bakarken nerede haberi olduğunu sormak için dudaklarımı araladım.
"Ama sen nasıl?"
"Babasını tanıyordum. İyi adamdı, dedem için çok önemli bir adamdı. Dürüst ve güvenilirdi. Öldüğünden ailesini bize emanet etti. Nenesi eve gelmeyince en son gittiniğiz yere gitmiş. Selimi öyle görünce korkup bizi aradı. Hastaneye kaldırmışlar, kafasına dikiş gerekmiş, müdahale ettiler. Fırat'a anlatmış Selim bunları-" cümlesini kendim tamamladım.
"Tabi Fırat Can'da sana," dedim elim ile onu gösterirken, kafası ile beni onayladı.
Hazar'dan aldığım bilgiler ile banyoya gidip ihtiyaçlarımı giderdikten sonra, üstümü giyinip, Hazar ile beraber herkese 'günaydın' dedikten kahvaltı sofrasına oturduk.
"Hazar oğlum," Miran dedenin konuşması ile bakışlarım onu buldu.
"E hadi şirkete geçelim, işler bizi bekler." Ağır aksanıyla konuşan Miran dede sandalyesinden ayağı kalktı.
"Ben birkaç gün evde karımın yanında kalacağım dede, zaten bugün Ayşin hanım buraya gelicek işleri evden halledicem."
Ayşin kim?
Hazar'ın lafından sonra onu onaylayıp şirkete geçen Miran dededen sonra bana sırıtarak bakan Botan ve Berzan ikizlerine gözlerimi kısarak baktım.
Ettiğimiz kahvaltıdan sonra masayı toplayıp terasta kahve içiyorduk. Çalınan konak kapısı ile evdeki çalışanlar kapıyı açtı.
Bir kaç dakika sonra merdivenlerden yukarı çıkan sarışın kadına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...