Merhaba çiçeklerim 🌼
Bu oy sayısı beni çok üzüyor, ama o kadar oy atıp bölümü sabırsızlıkla bekleyen çiçeklerim için atıyorum.
LÜTFEN EMEĞİMİ GÖZ ARDI ETMEYİP OY ATIN 💓
instagram / tiktok : elifyaziyoor
(Takip edelim 💗)⬆️
(Yasmin 💓)
Profilimi takip ederek yeni duyurulardan haberdar olabilirsiniz. 💓
Küçük yıldıza bastıysanız bölüme geçelim.
Oy atan çiçeklerime Keyifli okumalar dilerim 💓
Aradan geçen iki hafta ile Hazar ile artık düzenimiz tam olarak kurmuştuk.
Aile büyüklerimiz olan Miran dede ve Ayşe hanım yaşlandıklarını ve artık günlerini Diyarbakır'daki çiftlik evinde geçirmelerini ve gençleri yalnız bırakmak istediklerini söylemişlerdi.
Ben ise kalmaları için ısrar edip onalrı çok özleyeceğim söylemiştim. Bu geçen iki haftada onları dört kez ziyaret etmiştik.
Konakta çalışan ablaları da Miran dede ve Ayşe anne ile gönderdiğimiz için benim ısrarım ile Asiye ablayı ve Emine ile Aslı adında iki tane kız gelmişti.
Hazar ile beraber bugün evdeydik.
Normal de her sabah beraber kalkarak şirkete giderdik. Ben Hazar'ın sekreteri olmuştum istediğim zaman yanına gitmek için çok doğru bir seçimdi.
Eski sekreteri Güliz hanımında terfi ettirmişti benim düşünceli sevgilim.
Yatakta gerinerek kalkmaya çalıştığımda belime dolanan kollar engel olmuştu.
Yavaşça hareket ederek Hazar'a döndüm.
Dudaklarına küçük bir öpücük kondurduğumda huysuz bir çocuk gibi kaşlarını çatarak mırıldandı.
Ellerim yüzünü çoktan uzun bir keşfe çıkmıştı.
Hazar'ın dudaklarını iki dudağım arasına alarak sıktığımda uyanacağını anlayarak hemen gözlerimi kapattım.
Geçen bir kaç saniye ile dudaklarımda hissettiğim dişler ile acıdığını belli eden bir inleme çıkmıştı ağzımdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...