Yeni kapağımız ve yeni bölümümüz ile merhaba çiçeklerim.. 🌼❤️
‼️OKUYUN‼️
⬇️RESMİ İNSTAGRAM
HESABIMIZ : elifyaziyoorHEPİNİZİ BEKLİYORUM, SPOİ VE SORU CEVAP YAPABİLİRİZ HAZAR, YASMİN VE DİĞER KARAKTERLERİMİZ VE KİTAP HAKKINDA MERAK ETTİĞİNİZ HER ŞEYİ SORABİLİRSİNİZ EĞLENCELİ ZAMAN GEÇİRİRİZ.. TAKİP EDEREK DESTEKLERİNİZİ ESİRGEMEYİN, SİZİ SEVİYORUM
Resimdeki fotoğrafa bizde çook yaklaştık 🤫
Keyifli okumalar diliyorum.. ❤️
Güne gözlerimi göğsümdeki adamla açtım. Ellerim saçları arasında çoktan kayıp gitmişti.
Saçından göğsüme sinen kokusu içime huzur veriyordu.
"Hazar.." diye fısıldadım.
Hazar ise homurdanarak çıplak kolunu belime daha sıkı sardı.
Çıplak kolu?
Kafamı eğerek Hazar'ın üstünü görmeye çalışıyordum ve dün giydiği siyah tişörtü üstünde göremedim. Bende hâlâ bedenime sarılı havlu ile duruyordum. Hazar bizi hâlâ evli sanıyordu galiba.
"Hazar," bu sefer kolundan dürterek seslendim.
"Ya kalksana, hem sen utanmıyor musun bekar bir kızın odasında böyle gezinmeye," diyerek koluna bir cimcik attım.
"Sen utanmıyor musun bekar bir adamı koynuna çağırmaya?" diye konuşan Hazar ile cümlesindeki haklılık payı utanmamı sağladı.
"Ya kalk üstümden, sen bizi hâlâ evli sanıyorsun herhalde," diyerek itelemeye çalıştım ama nafile, adam ölü gibi üstümde yatıyordu.
"O'da olur yavrum." dedi, Hazar. Başını göğsümden kaldırıp, dudaklarını havlunun üstünden taşan göğsüme sürttü.
"Yapma.." dediğimde ellerim tekrar saçları arasında yeri almıştı. İçimden o'na karşı gelmek istemiyordum ama odaya birilerinin gelme ihtimâlinin de aklımdan atamıyordum. Onun için sadece dudaklarım ile karşı çıkmaya çalışmıştım ama bu tâbiki de Hazar için yeterli olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...