Merhaba çiçeklerim.. 🌼
İnstagram : elifyaziyoor
Hesabımı takip ederek destek olun.. Soru cevaplar ve AHLÂ hakkında merak ettiğiniz soruları, ayrıca gelecek olan kitaplarım hakkında paylaştığım kesitleri görebilirsiniz.. HEPİNİZİ BEKLİYORUM.. ❤️OY VERMEYİ UNUTMAYIN ❤️
Keyifli okumalar diliyorum 🤍
"Ya abi Allah aşkına bir dur ya!"
Dün akşam eve geldiğimizden beri beni bir saniye olsun rahat bırakmayan Tahir abim ile artık kafayı yemek üzereydim.
Eve adım attığımız anda bitmeyen soruları ve durmak bilmeyen adımları hâlâ beynimde yankılanıyordu.
Dün gece öğrendiğim en büyük şok ise Suzan'ında gönlünün abimde olduğunu öğrendiğimde oldu. Hangi ara konuştuları meçhuldu.
Zaten bu konuyu Suzan ile konuşmak için rafa kaldırmıştım.
Şuan ise sırtım yatağımın başlığına dayalı ve yarı Aralık gözlerim ile Tahir abime bakıyordum. Saat sabahın altısında kapıma dayanmış ve uykumdan etmeyi çok güzel başarmıştı.
Abimin ne konuştuğu hakkında hiçbir fikrim yoktu çünkü aklım hâlâ dün gece Hazar ile arabada yaptığımız konuşmadaydı.
"Sen bu yaptıklarının hepsinin cezasını, evlenince çekeceksin." diyen Hazar ile yerimde kıpırdandım.
"Öyle mi? Nasıl olacak o..?" diye sorduğumda bakışlarını kısaca bana çevirip tekrardan yola odaklandı.
"Yataktan çıkamadığında anlarsın sebebini.."
Arsızca konuşan Hazar'a kaşlarımı çatarak baktım. Şu sıralar iyice zıvanadan çıkmıştı. Kudurdu mu ne!?
"Sen iyice Kudurdun Hazar.. Çok ayıp!" ayıplar şekilde konuştuğumda gülmeye başladı.
"Ayıbı yatakta görürsün sen! Hele bi evlenelim." kafamı iki yana sallayarak bakışlarımı ondan alarak yola verdim.
"Ayrıca ne istemesi Yasmin! Söyle o Tahir ağabeyciğine beni çileden çıkarmasın!" sesinin bir anda sertleşmesi ile şaşırdım.
"Bilmiyorum. Bende öğrendiğimde çok şaşırdım hatta ilk sana söyledim hayatım." diyerek sert hâlini yumuşatmak adına elimi dizinde gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...