3. Bölüm

20.3K 1K 283
                                    

OY ATMAYI UNUTMAYIN. 🤍 🧚‍♀️

- Keyifli okumalar dilerim.❤️ -

Satır arası yorum bırakmayı unutmayın.

HAZAR DEMİRGAN'DAN :

"NAZAN!"

Bağırışımı umursamadan elindeki silahı karıma doğrultan amcamın kızına baktım.

Hızla adımlar ile indiğim merdivenlerden, gelen silah sesi ile duraksadım.

Gözlerim Yasmin'e kaydı. Elindeki tabakları yere düşüp paramparça oldu. O beyaz elbisesinde gördüğüm kırmızı leke ile her şey çok geçti.

Adımlarımı hareket geçirip Yasmin'e doğru hızlı adımlarla ilerken, kardeşim Ali Nazan'ın elindeki silahı kapmış, kaçmaması içinde sıkı sıkıya tutmuştu.

Adımlarım Yasmin'e geldiğinde durdum. Elimin gittiği damarın atmasını hissettiğim zaman rahatladım.

Sanki yıllardır bunu beklemiş gibi gelen o hisse aldırmadan, Yasmin'i kucağıma aldım.

"HEMEN ARABAYI HAZIRLA FIRAT!"

Bağırışımla hızla harekete geçen Fırat, bana arka kapıyı açtığında hızla bindim.

Zaman kaybetmeden sürücü koltuğuna oturarak arabayı çalıştırdı.

Arkamızdan hareket gelen arabanın annem ve kardeşlerime ait olduğunu biliyordum.

"Daha hızlı git Fırat!" Sert çıkan sesimle beraber dikiz aynasından bana bakan Fırat hızlıca kafasını salladı.

"Hemen Ağa'm."

Duyduğum acıyla karışık kısık inleme sesi ile bakışlarım Yasmin'e döndü.

"Dayan Adanır kızı, az kaldı."

Konuşmaya hali bile olmayan kadına baktığım zaman hissettiğim pişmanlık ile derin bir nefes aldım.

Nazan'ın bana olan takıntısı yüzünden başına gelen olay sinirimi daha da arttırıyordu.

Ama beklesinler teker teker hesap verecekler.

"Geldik Ağa'm." Fırat'ın sesi ile hızla düşüncelerimden uzaklaşarak, kucağımda Yasmin ile açtığı kapıdan indim.

"Sedye getirin!" Benden önde ilerleyerek bağıran Fırat'ı duyan sağlık çalışanları, hızla bir sedye alıp yanıma geldiler.

"Ameliyathaneyi hazırlayın!"

Doktorun sesi ile hastanede oluşan telaş Yasmin'in ameliyathaneye girmesi ile sakinledi.

"Oğlum!"

"Abi!"

Koridordan gelen ses ile bakışlarım oraya döndü. Annem, kız kardeşim, üç erkek kardeşim ve onların arkasından gelen dedem ile dışarıya derin bir nefes verdim.

AHLÂ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin