Merhaba çiçeklerim.
Bölümler genel olarak artık pazar günleri gelebilir.. Onun için "yeni bölüm ne zaman? " diye sormanıza gerek kalmadı. Onun yerine bölüm hakkında yorumlar yapmanız beni daha çok mutlu ediyor.. 💗
OY SINIRI : 320‼️
YORUM SINIRI : 250‼️Aslında sınır falan koymak istemezdim ama son bölümlerdeki oylar ve yorumlar içimdeki bütün bölüm yazma perilerini aldı.
İnstagram : elifyaziyoor ‼️‼️
Tiktok : elifyaziyoor ‼️‼️
Hesaplarımızı takip ederek destek olun.. 🤍
Profilimi takip ederek ailemize katılın.. 🤍
Keyifli okumalar dilerim.. 💗
Dışarıdan gelen silah sesi hepimizi korkutmuştu.
İçimden hayır dedim bugün olmaz sonsuzluğumuza adım atarken olmaz!
Ben ve diğer herkes anlık korku ile ayağa kalkınca Hazar beni arkasına almıştı.
"Ne oluyor abi?"
Fırat'ın eli beline gitmiş ve çoktan kapıya yaklaşmıştı.
Hazar'ın kolunu sıktığımda bakışları beni buldu.
Bana dönerek yüzümü avuçları arasına almış ve sıcak dudaklarını alnıma bastırdı.
"Burada kal hemen döneceğim.." Hazar sözlerini sıraladıktan sonra çıkmak için kapıya yöneldiğinde yaşadığım tereddüt ile kolunu tuttum.
Hazar tekrar bana baktı ve: "Geleceğim yasemin çiçeği," dedikten sonra odadaki erkekler ile dışarı çıktı.
Sıkkınca arkamdaki koltuğa bedenimi bıraktım.
"Yasmin, sıkma canını." Sinem yanıma oturarak elini sırtıma koydu.
Derin bir nefes aldım.
"Sinem haklı yenge, hem abim birazdan gelir merak etme.." Suzan da diğer yanıma oturdu.
Kapının bir hışımla açılıp Sinan'ın içeri damlası bir olur.
"Ay yok ben vazgeçtim.. İstemiyorum aşiret falan! Bu ne canım!"
Sinan'ın bağırarak konuşması ile hepimiz ayağa kalktık.
"Ne olmuş!?" Sinan'ın yanına giderek hemen konuşmuştum.
"Ay yok bir şey aşkım rahat ol sen.." Sinan konuşmasına ara verip koltuğun yanında bulunan sehpadan Hazar ve benim için bırakılan sulardan bir tanesini içti ve az önce kalktığım yere oturdu.
"Söylesene ya kız patladı burada!" Sinem'in haklı isyanı ile gözlerimi Sinan'dan ayırmadım.
"Ay Diyarbakır ve Urfa'dan gelen aşiret ağları Hazoş Ağa için sıkmışlar."
Sinan'ın biten cümlesi ile içimdeki yanar dağlar bir an da söndü.
"MANYAK MI BU İNSANLAR!" Artık kendime hâkim olamamıştım.
"Kız sen bu insanlarla büyüdün!" dedi, Sinan.
"Ama çok şey atlattı.." diye konuştu Suzan.
"Ay tamam bugün çok özel bir gün!" Sinem bir anda ayağa kalkıp konuşunca bizde kendimize geldik.
Kapı açılınca bu sefer Hazar'lar içeri girmişti.
"Korkulacak bir şey yok! Klasik aşiret ağaları," dedi, Botan o da koltuğa kendini atarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...