36. Bölüm

353 42 2
                                    

Merhabalar çiçeklerim 🌼

Umarım iyisinizdir.

Uzun zaman oldu farkındayım bende bu kadar süre bekletmek istemedim ama her şey her zaman istediğimiz gibi olmuyor maalesef.
Onun için bu bölümü özür bölümü olsun seveceğinizden eminim.

Hızlı hızlı yazdım sizi daha çok bekletmemek adına onun için gözden kaçan yazım yanlışı olabilir.

Bu arada bir kitabın üzerinde çalışıyorum. İnşallah günü geldiğinde yayınladığım zaman onu da seversiniz. ❤

Neyse sizi çok bekletmeden bölüme geçelim..

Ama ufak bir ricam var lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorummmmmm💗

Bu da kalsın burada. 🤍

Keyifli okumalar diliyorum.. 🌼

"Yasmin, bebeğim bu önden mi yoksa arkadan mı bağlanıyor."

Hazar'ın sesi ile altını bezlemeyi bitirip, tulumunu giydirdiğimi güzel kızımı emzirmek için kucağıma alıp, Hazar'a döndüm.

Elinde tuttuğu bebek bezini havaya kaldırıp bana doğru uzatmıştı.

Kafamı hafif sağa eğerek görüş açımdan bebek bezini çıkartıp Hazar'ın yüzüne baktım.

"Sevgilim istersen ben değiştirebilirim." dediğimde kaşlarını çatıp bebek bezine baktı.

"Yok karım, ben yaparım sadece emin olmak istedim." diyerek tekrar Devran'ın üzerine doğru eğildi.

Bende hemen yanlarına oturarak Devin'i emzirmeye başladım.

Sesimi çıkarmadan Hazar'ı ve gözlerini babasına dikmiş oğlumu izlemeye başladım.

Hazar bezi ters takarken gülmemeye çalışıyordum.

Bebek bezinin cırt cırtlarını arkaya doğru yapıştırmıştı.

Bezledikten sonra doğrularak elini beline koyarak yüzünü ekşitti.

Onun bu hali ile daha fazla dayanamayıp güldüm.

Hazar ise ne olduğunu anlamaya çalışarak yüzüme bakıyordu.

"Ne oldu, niye gülüyorsun Yasmin?" dedi.

"Sence olmuş mu aşkım," diyerek Devran'ı işaret ettim.

"Olmamış mı?" iki kaşını havaya kaldırarak emin olmaya çalışıyordu.

"Sevgilim olmamış tabii, ters yaptın. Cırt cırtların olduğu kısım alt kısma gelir ve öne doğru yapışması gerek." diyerek kısaca anlattıktan sonra Hazar anlamış gibi tekrar açtığında bu sefer gerçekten başarmıştı.

Devin'den sonra Hazar'ın üstünü giydirdiği Devran'ı emzirmek için aldım.

Hazar Devin'in gazını çıkarmaya uğraşırken ben Devran'ın daha rahat emmesi için sırtımı yatak başlığına yasladım.

🌼

Konakta çalışan kızlar kahvaltı sofrasını hazırlarken bende çocukları uyutup hazırlıkların nasıl gittiğine bakmak için aşağı indim.

Mutfağa geçicekken çalan kapı ile adımları mutfaktan çevirerek kapıyı açtım.

Gelen kişi ile yüzümde tebessüm oluştu.

"Anne, hoş geldin."

Ayşe anne beni kolları arasına alarak sıkı sıkı sarıldı.

"Hoş buldum, gül kokulu kızım benim," dediğinde gülerek onu içeri buyur ederek kapıyı kapatıp bende peşinden salona geçtim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AHLÂ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin