32. Bölüm

3.3K 264 46
                                    

ARKADAŞLAR WATTPAD DE BÖLÜM YAZARKEN YAŞANILAN BİR SORUN NEDENİYLE BÖLÜM ÇOK KISA OLDU.

WATTPAD YİNE KURSAĞIMDA BIRAKTI. ALLAH RAZI OLSUN...

BİR DAHAKİ SEFERE DAHA UZUN YAPICAZ İNŞALLAH TABİİ WATTPAD ÇOMAK SOKMAZSA















Hepinize merhaba, tekrar buralarda, bu satırlarda sizlerle olmak güzel bir his.

Tekrar Hazar ve Yasin'i yazmak iyi gelecektir.

Eminim sizde bu ikiliyi özlediniz.

Desteğinizi ve satır arası yorumlarınızı görmeyi umuyorum.💋

Keyifli okumalar dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Keyifli okumalar dilerim.. 🤍🌼

Geçmişin üstünü her ne kadar kapatsalar da, geçmiş illaki bir parça koparmadan ve almadan durmazdı.

Adam çok güçlüydü evet, kadın da öyle.. Ama intikam hepsinden güçlüydü.

- Yasmin Adanır -

Bu sabah güneş ışığı ile değilde karnımda oluşan hareketlilik ile açtım gözlerimi.

Yerimden doğrulmayı başardığımda ellerimi hızlıca altı aylık göbeğime koydum.

Elimin altında tekrar hissettiğim hareketlilik ile gözlerim doldu.

Hızla kafamı çevirerek uyuyan prensime baktım.

"Sevgilim," dedim ellerim saçlarını okşarken.

Dün gece işlerinden dolayı çok geç uyuduğunun farkındaydım.

Tekrar seslendiğimde birkaç mırıldanma çıktı dudakları arasından, ona kıyamıyordum ama bu an bizim için çok özeldi.

Hazar'ın kaçırmak istemediğine de emindim.

Her gece diken üstünde uyuyordu zaten..

"Hayatım, hadi kalk bak bebeklerimizin bize bir sürprizi var." dediğimde tek gözü açıldı.

Yüzüme baktığında ise mutluluktan akan göz yaşını gördüğü gibi hızlıca doğruldu.

"Bebeklerim, niye ağlıyorsunuz, sancınız mı var, nereniz acıyor?" diye hızla ve tedirginlikle konuştuğunda avuçları arasında olan yüzüme ellerine yasladım ve yüzümde olan ellerini tuttum.

"Sakin ol, sevgilim." dedim eline öpücük kondurarak.

"Bana elini ver," diyerek yüzüme kondurduğu sol elini alarak karnıma koydum ve bebeklerimin babaları için hareketlenmesini bekledim.

Ve işte oldu!

Hazar'ın elinin altında oluşan hareket ile Hazar gözlerini gözlerimden alarak yavaşça karnıma indirdi.

AHLÂ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin