Merhaba çiçeklerim 💗
SÜRPRİZ BEN GELDİM!!
Nasıl gidiyor? İyisinizdir inşallah..
Oy atmadan okumayınnn❤️❤️😬
Sınır geçilmemiş olsa bile sizin için tekrardan emek harcadım umarım bu bölüm bolca oy ve yorum görürüz.
Ayrıca bu erkekler ne zaman duracak her uygulama üzerinden rahatsız etmeyi başarabiliyorlar yeter cidden!
İnstagrama gelinnn çiçeklerim‼️
İg : Elifyaziyoor
Tt : Elifyaziyoor
Yorumu atın satır aralarında buluşalım.. 🌼
Keyifli okumalar diliyorum.. 🤍
Hazar duş alıp temizlenmek üzere banyoya gittiğinde benimde gözüm odamızı gezmişti.
Eskiye ait hiçbir ayrıntı kalmayan odada kül rengi yatak başlığına sahip olan yatağımızın ucunda oturuyordum.
Odada bulunan siyah banyo ve giyinme odasının kapıları beyaza boyanmıştı.
Yatağın kenarlarında bulunan komodinlerin üstünde duran çerçevelenmiş fotoğraflar dikkatimi çekmişti.
Gelinliğime dikkat ederek oturduğum yataktan ayağa kalktım.
Komodine her yaklaştığımde beyaz çerçevenin kenarlarında bulunan Yasemin Çiçeği motifleri dikkatimi çekmişti.
Gözlerim bu sefer elimde tuttuğum çerçevedeki fotoğrafa kaydı.
Fotoğrafta, ben vardım.
Hazar ile aylar önce gittiğimiz bir çiftlikte önümdeki siyah atın kafasını severken çekilmiş bir fotoğraftı.
Ayrıca fotoğraf benden habersiz çekilmişti.
Elimdeki fotoğrafı Komodine tekrar koyarak bu sefer diğer taraftaki komidinin yanına gittim.
Bu seferki çerçeve siyahtı ve bunda da Yasemin Çiçeği motifleri vardı.
Bu seferki fotoğrafta ise Hazar'ın bana uçurum kenarında evlenme teklifi ettiği zaman benim gökyüzüne Hazar'ın ise bana bakarkenki çekilen bir fotoğraftı.
Bu fotoğrafların çekildiğinden haberim yoktu.
"Sürpriz yapmak istemiştim ama şu hâline bakılırsa sürpriz olmamış."
Hazar iç sesimi duymuş gibi yanıtlamıştı
Arkamı döndüğümde beline sarılmış siyah havlu ile ve elindeki küçük siyah havlu ile saçını kurutan bir Hazar vardı.
"Hangi ara çektirdin bilmiyorum ama çok güzel olmuş.." dediğimde elindeki saçını kuruttuğu havluyu yatağın üzerine atarak yanıma yaklaştı ve benim gibi o da elimdeki çekilmiş olduğumuz fotoğrafa baktı.
"Bu fotoğrafı Berzan'a çektirmiştim.. Ama at ile olan diğer fotoğrafını ben çekmiştim." dedi, açık olan omzuma öpücük kondurarak.
Sakallarından huylanarak kıkırdamıştım.
Tabii bu Hazar'ın daha çok hoşuna gitmiş ve tekrardan bir öpücük kondurmasını sağlamıştı.
"Yaaaa," dedim nazlanarak.
"Ne yaa?" dedi beni taklit ederek.
Hazar elimde tuttuğum çerçeveyi alarak komodine bıraktı. Kalbimin atışları her geçen saniye daha hızlı atıyordu. Elleri saçıma doğru gittiğinde önce taktığım tacı yavaşça başımdan çıkardı. Ardından duvağıma giden elleri ile onuda çıkardı. Olduğumuz yere bırakmıştı elindeki duvağı.. Ellerinin istikameti bu sefer saçımdaki tel tokalar olmuştu. Onlarıda teker teker çıkardıktan sonra gözlerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...