35. Bölüm

2.3K 171 32
                                    


Eveeeetttt bölüm geldiiiiii

Yıldıza basmayıı unutmayınnn

Yorum ve oy atan çiçeklerime şimdiden teşekkür ederim

Keyiflii okumalaaarr diliyorummmm 🤍🌼🌼

Hissettiğim ıslaklık ile bu sefer dilim lâl olmamış tam tersi acı ile haykırmıştı...

Zaman elimizden çok şeyi alırdı.

Zamanla geçer derler,

Hayır!

Bazı acılar, bazı dertler zamanla da geçmezdi.

Bazı acılar  yüreğine kök salardı.

Dalları filizlendikçe canın daha çok acırdı, ya haykırdın ya da susardın.

Yasmin bir acısı ile susarken, bir acısıyla da haykırmıştı...

<><><>

Zamanı değildi.

Şimdi olmamalıydı.

Aynı anda belime ve karnıma giren ağrı ile dudaklarım tekrar bir haykırış serbest bıraktı.

"Yasmin!"

Tahir abim eli ayağına dolaşmış bir şekilde yanıma koşarken aynı anda da Botan'a doğru bağırdı.

"Doktor çağır!"

"Abi," dedim, dedim titriyordu.

"Abi korkuyorum," derken ağlamam hızlanmıştı.

Tahir abim yüzümü avuçları arasına aldı.

"Korkma abim, burdayım ben.. Korkma güzelim benim,"

Boran yanında ki doktor ile bize doğru koşarken bir iki adım geri gittim.

"Abi şimdi değil, Hazar yok, şimdi değil," hıçkırıklarım çoğalmıştı.

Karşıdan bize doğru koşan doktor yanıma ulaştığında gözleri direk yerde ki ufak su damlaların baktı.

Arkasını dönüp, "sedye!" diye bağırdığında köşeden hızla elinde sedye ile Botan'ı gördük.

Yanında ki iki hemşire ile hızla yanımıza ulaştılar.

"Yasmin korkma kızım, başarılı ve kolay olacak sakin ol yavrum," kırklı yaşlarının sonunda ki kadın doktor bir anne edasıyla bana güven vermeye çabalarken benim aklım hâlâ yanından hızla geçtiğimiz kapının ardında ki uyanmasını beklediğimiz adamdaydı.

Uyan Hazar.

"Yasmin sakin ol güzelim bir şey olmayacak tamam mı korkma," diyen Sinan ile Botan lafa atladı.

"Lan kadın doğruyor panik yapması çok normal," dediğinde abim ensesine bir tane geçirdi.

"Ulan gerizekalı onu bizde biliyoruz," dedi, Tahir abim.

"Çocuklar!" diyerek kısa bir uyarıda bulunan doktor ile üçü de sustu.

"Yasmin sen onlara bakma canım, sakin ol ve çocuklarına odaklan," Sinem'in sesi sanki ancak yüzü endişeliydi.

Sancı git gide artarken döktüğüm terin farkındaydım.

Derin derin nefes alırken ellerimin sedyeye serili beyaz çarşafı sıktığını fark ettim.

"Korkma bacım, sana söz devrem hemen yanı başında olacak,"

Son duyduğum sözler de bu olmuştu.

AHLÂ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin