Merhabalar çiçeklerim 🌼🤍
İyisinizdir inşallah 😘
Küçük yıldızımızı doldurmayı unutmayın 💗
Sizi seviyorum 🤍
Keyifli okumalar dilerim ❤️
Salona geçtiğimizde gördüğüm birkaç yüz ile adımlarım bir kılıç kadar keskin bir şekilde kesildi.
...
Salonda oturan babaannem ve Aram ile nefes alış verişlerim değişti.
Elim koruma iç güdüsü ile karnımı sardığında, Hazar'ın nefesini tam arkamda hissetmek içinde bulunduğumuz dakikaların en güzel yanıydı.
Hazar'ın nefesi bizim var oluşumuzdu.
Aram'ın bakışları bütün vücudumu süzüp karnımda durduğunda Hazar'ın Aram'a doğru attığı adımı hızlıca kolunu tutarak durdurdum.
Yeri ve zamanı vardı ama şu bulunduğumuz ortam ne yeri ne de zamanıydı.
Hazar'ın bakışları Aram'ın üstünde ayrılıp beni bulduğunda kafamı hafifçe iki yana salladım.
Hazar derin bir nefes alırken Tahir abim ve Suzan'ın mahçup bakışlarını üstümüzde hissediyordum.
"Kızım, kara gözlüm benim."
Babaannemin sesi ile gözlerim onu bulduğunda bana bakan gözlerini dolmuş gördüm.
Babaannemin yanına yaklaştığımda hemen yanında oturan Aram midemin bulanmasına sebep oluyordu.
"Kara kuzum benim, çok güzel bir ana olacaksın." dedi, babaannem karnımı severken.
Ardından ayağa kalktığında sıkıca sarıldım.
"Nasılsın babaanne?" diye sorarken aynı zamanda da bakışlarımı sol tarafa kaydırmamak için büyük bir çaba sarf ediyordum.
"Şimdi daha iyi oldum güzel kızım,"
Hazar'da babaannemin elini öptükten sonra Sinem ile Emrah abinin yanına oturduk.
"Ben bu adamın sana bakışlarından hiç hoşlanmadım, Yasmin."
Sinem'in kulağımı fısıldadığı sözler ile derin bir nefes aldım.
Burada olan insanların bile fark edeceği şeklide beni rahatsız edecek bakışları vardı.
Gözlerim Hazar'a doğru çevrildiğinde onun dik ve sinirleri bakışları Aram'ın üstündeydi.
Bakışları nefret, öfke ve kin doluydu.
İnsanı ürpertecek cinstendi bakışları.
"Ee Hazar oğlum, işlerin nasıl, iyidirler inşallah."
Babaannemin ortamı yumuşatmak adına konuştuğunun farkındaydım.
Hazar'ın bakışlarını salonda bulunan herkes tarafından fark edildiği gibi..
Hazar yavaşça bakışlarını Aram'dan alarak babaanneme çevirdi.
Bakışlarında ki öfke her ne kadar azalmasada kin ve nefret yoktu gözlerinde.
Babaannemede sinirlendiği açıkça belliydi.
Haklıydı.
"Allah'a şükür çok iyi," diyerek geçiştirdi Hazar.
"İyi oğlum iyi, Allah daha da iyi etsin inşallah," dedi babaannem.
Hazar, "Amin," diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLÂ
Teen Fiction| Töre kitabıdır. | | Yetişkin içerik barındırır. | "Bazen dayanmaktır sevmek, Hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek... Bazen yaşamaktır sevmek, Soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek Bazen ağırdır sevmek, Sevdiğine layık ola...