Merve'nin ağzından...
"Günaydın!"
Gün ne ara aymıştı da güneş çıkmıştı yaa!
"Aymadı gün!" diye boğukça mırıldanıp yattığım yastığı kafama bastırmıştım.
"Erken kalkıp planımızı yaptıktan sonra yola çıkmalıyız. Ne kadar erken o kadar iyi!"
"Dün Gece'ye ulaşmaya çalıştım." Sesler kulağıma zor ulaşıyordu. "Ulaşamadım. İyilerdir umarım."
"Bugün kendin sorar öğrenirsin-" dedikten hemen sonra kafama sert bir şey yemiştim yastığın üstünden.
"Kalk artık uyuyan güzel!"
"ĞĞĞĞĞĞĞĞ!"
"Ğ mı?" dedikten sonra kahkaha attı birisi. "Kalk hadi hazırlanıp yola koyulacağız. Erken kalkan yol alır!" O sıra burnumu börek kokuları doldurduğu için başımı hızla dikleştirmiştim.
"Yemek kokusu mu o?!"
"Söylemiştim!" dedi Canan gülerek. O sıra sesini takip edip mutfak tarafına bakmıştım. Tam ortadaki büyük masanın etrafındaki sandalyelere oturmuşlardı.
Bezgince iç çekip zar zor ayağa kalkmış ve en yakın banyoya girip elimi yüzümü yıkamıştım. Ev sanki benimmiş gibi kullanıyordum artık.
Hiç de utanmam yoktu. Ne güzel.
"Sabah sabah sesinizden uyutmadınız bir türlü amk! Alın kalktım!" dedikten sonra sertçe oturdum sandalyeye.
"Çay koyayım mı?"
"Sabah sabah ne çayı ya?" dedim yüzümü buruşturarak. "Su ver!"
"Al." diyerek önüme büyük bir bardak su koymuştu Zehra. Beklentiye onun yüzüne baktığımda da gülerek köşeden renkli bir pipet çıkartmış ve bardağa koymuştu.
İşte artık günüm güzel geçebilirdi!
"Ee? Şu Bora meselesini ne yaptınız?" diye sordum pipeti ağzıma alarak.
"Bayıltıp bizden baya uzakta bir alana terk ettik. Şanslılarsa kurtulurlar." dedi Görkem oldukça rahat bir şekilde.
"Ve hala bize onların kim olduğunu anlatmadınız beyler." dedi Zehra hepsine tek tek bakarak.
"Boş insanlar işte, eskiden aynı okuldaydık..." diye mırıldandı Hazar.
"Yeliz kim oluyor peki?"
"Her şeye burnunuzu sokmasanız mı?" dedi Kerem bezgince. "Eşyalarımı toplamaya gidiyorum, hazır olunca beni çağırırsınız." dedikten sonra da merdivenlere yönelmişti.
"Tersinden kalkmış bugün sanırım." dedi Zehra alayla.
"Yeliz onun ablası." dedi Güneş. Sağ olsun hiç uzatmadı. "Neşe dolu bir insandı. Eski sevgilisi tarafından öldürüldü 2 sene evvel. 18'ine gireli olmuştu baya sanırım..."
"Eski sevgilisi derken?"
"O deli olan değil. Eski sevgilisinin adı Orhan'dı. Yeliz ondan ayrıldıktan sonra Orhan psikopata bağladı. O deli dediğimiz kişinin ismi Yunus. Yeliz, Yunus ile sevgili olduğundan beri de huzur vermedi bize. Kerem'in evde olmadığı bir gece evi taradı ve zavallı kızı öldürdü." diyerek iç çekti Hazar.
"Yeliz ölünce de Yunus delirdi tabii... Bora da tüm olanlardan onu sorumlu tutuyor. Eğer Kerem o gece evde olsaymış işte Orhan evi taramayacakmış! Yok işte Yeliz onun yüzünden ölmüş! Abisi onun yüzünden delirmiş falan!" diyerek göz devirdi Görkem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eĞ
FantasyKitap arkadaşlarıma özeldir bakıp durmayın aw okusanız da anlamazsınız zaten bakmayın bu kitaba o kadar değişik kitap varken ne diye benimkini okuyosunuz lan kitap mı kalmadı okumayın bu kitap arkadaşlarıma özel!!