Zehra demeye aşırı üşendiğim bir isim...
Zera!
H harfini mi söylemeye üşeniyorsun demeyin kardeşim! Şimdi sesli bi şekilde 'Zehra' deseniz çoğunuz H harfini kaydırarak hızlı bir şekilde 'Zera' der!
...
Neden evin içinde kendi kendine sesli bir şekilde Zehra diyorsun kardeşim? Annen sana cins cins bakıp 'Zera kim amk?' diyor kendine gel rezil oldun!
Ehehehehe tamam tamam...
Kitap yazma fikrini bana asıl verenlerden birisiydi. Ayrıca şu an kendisinden özür dilemek istiyorum... Kendisinin karakterini pek yansıtamadım...
Zehra aslında çok saf ve nerede ne konuşması gerektiğini bilmediği için pot kırmaya müsait bir insandır. Ama ben bu kitaba yeni başladığım zamanlar aynı zamanda 'Elma'nın Masalı' adlı kitabımı da yazdığım için (taslak kitabım, belki yayınlamış da olabilirim sen bunları okurken) karakterini adam akıllı yansıtamamıştım.
Elma'nın Masalı adlı kitabımda 'Asuman Deniz' adlı karakteri neden anlamasam da zihnimde Zehra'ya aşırı benzetiyordum. Asuman biraz hırçın, fazla flörtöz, korumacı, kitap sevmez ve derslerden nefret eden bağımsız bir karakter. İnatçı olma özelliği de var ancak şu an Zehra'yı anlattığım için daha fazla Asu'dan bahsetmeyeceğim.
Nasıl oldu hiç anlamasam da aynı anda yazmaya başladığım bu iki kitapta Zehra ve Asu bana nedensizce aynı enerjiyi vermişti. Bu nedenden dolayı Zehra'nın kendi karakterini adam akıllı yansıtamamış ve Asu'nun karakteriyle karıştırarak ortaya yeni bir karakter meydana getirmiş gibi olmuştum.
Bunu tabii daha sonraki bölümlerde elimden geldiğince düzenlemeye çalışmıştım ve son bölümlerde neredeyse Zehra karakteri oturmuştu. Ancak hala yeterli olamadı ve kitabı finalledim.
Bunun için tekrar üzgünüm Zera... Sarhoştum Asu sandım afet...
Sıradaki karaktere geçebiliriz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eĞ
FantasyKitap arkadaşlarıma özeldir bakıp durmayın aw okusanız da anlamazsınız zaten bakmayın bu kitaba o kadar değişik kitap varken ne diye benimkini okuyosunuz lan kitap mı kalmadı okumayın bu kitap arkadaşlarıma özel!!