Hazar A(r)slan

15 0 0
                                    

Şu yukarıda görmüş olduğunuz lanet olası isim var ya? Heh işte bu piç kurusu isminin sahibi şahıs...

Kendisi ilkokuldaki ilk aşkım olur.

Soyadı tam olarak zihnimde yok. Siz şimdi diyeceksiniz ki insan ilk aşkının soyadını nasıl unutur diye.

Haklısınız. Napiyim unuttum ama?

Yanlış hatırlamıyorsam 'Yılmaz' olma ihtimali fazla yüksek.

Evet evet... Hazar Yılmaz olabilir.

A(r)slan soyadı da çok yakın bir arkadaşımın soyadı. Evet ikisini evlendirip kızın soyadını oğlana verdim nolmuş yani? Size ne?

İlkokulda ona o kadar aptalcasına aşıktım ki onun yanındayken yapmadığım sakarlık kalmıyordu. 

Ciddiyim. Herif ayarlarımla oynuyordu. Yanımda dikilince bile kalpten gidecek gibi oluyordum.

Neden diye sormayın çünkü yemin ederim ben de biliyorum. 

Tip desen yoktu. Zeka desen eh... Damak zevki zaten 0!

Ama şimdi yalan yok... Böreği o bana sevdirmişti.

İlkokulda öyle bir vasıfsıza aşık olma nedenim aslında bana karşı fazla ilgili ve nazik olmasıydı. Sürekli her konuda arkamı toparlayan, haklı-haksız hep beni destekleyen ve arkamda duran birisiydi ve beni bu sayede kendine aşık etmişti pezevenk. Sonra da gidip başka kızlarla beraber olmuştu.

Şerefsizi tam unuttum derken yanıma gelip tekrar kendini hatırlatıyordu. Yemin ederim bana bakıp topu başkasına paslıyordu çıldırasım geliyordu ya!

Ona aşık olduğumu o pezevenk de bildiği için ne yazık ki sürekli beni parmağında oynatıyordu. Şu an bunu daha iyi anlıyordum. Beni kullanıyordu pezo.

İlkokulu bitirdiğimiz zaman ona karşı en ufak bir sevgim bile kalmamış olsa da yine de hala arkadaş ortamında sanki ona hala aşıkmışım gibi davranmak aşırı eğlenceli oluyor. Bu nedenle kitaba eklediğim isim oydu...

Başka da bu pezevenk hakkında bişey anlatmam ben! Hıh! SIRADAKİ KARAKTER!!

********

!Aşası spoi içeriyo bak Allah çarpsın kitabı okumadan sakın okuma buraları yani lütfen!






















******

Aslında kendimi öldürme fikri ve bütün bunların aslında bir rüya olduğu gerçeğini yazma fikrim vardı ancak beni öldürecek olan kişinin Lara olacağını düşünmüştüm hep. Yanlışlıkla bile olsa Hazar'ın beni vurması son dakika gelişen bir olaydı.

Yine de kalbimi gerçek hayatta da parçalayan şerefsizin kitapta da aynı bokun lacivertlisini yapmayacağı kesin değildi değil mi :,) ?

eĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin