Güneş Yıldız

8 0 0
                                    

Gerçek hayatta olmayan bir karakterdi. Aslında her ne kadar ilk başta adını 'Gündüz' koyacak olsam da büyük bir aptallık yapıp 'Güneş' diye yazmıştım.

Ama her neyse... Düzenlemeye üşendim sonuç olarak.

Kitaba başlamadan önce hepsine teker teker 'Karakterinize bir partner bulun' demiştim ve Gece kendine bir tane bulmayı reddedince onun yerine ben bulmuştum. Bu karakter de 'Gündüz Yıldız'dı.

Ancak kitaba başladığım zaman 'Gündüz' ismi hafızamdan tamamen silinmiş ve sanki 'Güneş'te karar kılmışım gibi kitabı yazmaya başlamıştım.

Tabii dediğim gibi bunu fark edince düzenlemek için fazla geç kalmıştım...

Güneş'in her ne kadar hayali bir karakter olduğunu söylesem de karakteri tasarladıktan sonra okullar açılınca aynı Güneş'e benzeyen bir çocuk görmüştüm.

Ciddiyim. Tasarladığım karakterle bu kadar benzeşmeleri aşırı korkutucu... Hatta bunu sadece ben değil, diğer kızlar da fark etmişti.

Gece ve Zehra ile aynı sınıfta olan bu çocuk Güneş'in dış görünüşüyle aşırı benzeşiyorlardı. Tek fark hayalimde gözlüklü olan Güneş'in gerçek hayatta gözlüksüz olmasıydı.

Ayrıca hayalimdeki Güneş 1.90 varken gerçekteki ise 1.70-1.75 anca vardı...

Onun dışında gerçekten çok fazla benziyorlardı. Kaş yapısından tut burun şekline kadar... Hatta uzunca bir süre dalga geçmiştik bu benzerlikten dolayı... En sonunda Gece dayanamayıp ağzımıza sıçınca kesmiştik bunu yapmayı ehehehehhe...

Her ne kadar dış olarak benzeseler de karakter bakımından gerçek hayattaki 'Güneş' çok itici bir karaktere sahipti.

Ondan fazlasıyla rahatsız oluyordum çünkü gerçekten fazla itici ve geri zekalı gibi bir tipi vardı.

Ondan kesinlikle tiksindiğime eminim... Kitaptaki Güneş'i her şeye yeğlerim. Teşekkürler.

Sıradaki karakter lütfen!

eĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin