Jimin Yoongi දෙන්නාම හිටියෙ College එක ළඟ. Jimin නම් කොහෙත්ම කැමති උනෙ නෑ Yoongi එක්ක College එකට යන්නෙ ඒකාත් Yoongi ගෙ Car එකෙ. මොකද කෙල්ල Yoongi පස්සෙන් එන්නෙ පිස්සුවෙන් වගෙ.. කෙල්ලො විතරක් නෙවෙ කොල්ලොත් එහෙමයි. එත් Yoongi ඒ එක්කෙනෙක්වත් ගනන් ගත්තෙ නෑ එයාට ඕන උනාමයි එයා කෙල්ලෙක් එක්ක හරි කොල්ලෙක් එක්ක හරි Sex කරන්නෙ. එත් Jimin ඒ ඔක්කොටම වඩා වෙනස් Jimin ව දැක්ක වෙලෙ ඉදන් එයාට ආස උනා , අකාර්ශනය උනා. ඒ Lips Jimin ගෙ චබි කම්බුල් ඒ ඔක්කොම වගෙ Jimin ව Yoongi ට පෙනුනෙ සුරංගනාවියක් වගෙ. ඒ ඔක්කොටම වඩා එයා කෙල්ලෙක්ට වඩා ලස්සනයි කියන එක. Yoongi ට ඕන උනෙ Jimin එක්ක එක පැයක් හරි Sex කරන්න. නෑ ඊටත් වඩා මොකද Jimin ගෙ Uniform එක ඇදන් හිටියත් එදා Yoongi Jimin ව දකින මුල්ම දවසෙ Jimin හිටියෙ Shirt එකෙ බොත්තම් දෙකක් ගලවගෙන. ඉතින් එතකොට Jimin ගෙ ඒ ලස්සන කිරි සුදු පාට හම දැක්කාම ඕනම කෙනෙක්ට හිතෙන්නෙ එයාගෙ ඇග ඊටවඩා ලස්සන ඇති කියලා. කොහොමත් Yoongi ට Jimin ව දැක්ක දවසෙ හිතුනෙ එකම එක දෙයයි ඒ Yoongi ගෙ ඒ Big Size Dick එක Jimin ගෙ Pinky එකට ඇතුල් කරන්න විතරයි ඒකාත් ගොඩාක් Hard විදිහට. Yoongi ගෙ ඒ Dirty Mind එකට හිතුනෙ ගොඩාක් නරක දේවාල්. Jimin ව් ගොඩාක් Hard විදියට Yoongi ට ඕන උනා ඒ වෙලෙ. එයාට ඕන උනා Jimin ගෙ මුලු මූණෙම Yoongi ගෙ Cum වලින් නාවන්න.
( Oh.. God මම ගොඩාක් නරක් වෙලා ගනන් ගන්න එපා අනෙ කියවන්න බැරි නම් මේක කියවන්න එපා😊)
Car එක නවත්තනවාත් එක්කම කෙල්ලො කොල්ලො Car එක ගාවට ආවේ නිකන් පිස්සො බල්ලො වගෙ🤣. එත් Yoongi ඒවා ගනන් ගන්නෙ නැතිව Jimin ට සන් කරෙ බහින්න වගෙ එත් Jimin හිටියෙ ඒ ඔක්කොටම වඩා ලැජ්ජාවෙන්. එයාලා ගැන මොනා හිතයිද ළමයි එයලාගෙ බ්ලොක් එකෙ එයලා ගැන කතා හදයිද වගෙ කියන දේවාල් Jimin ට හිතෙන්න ගත්තා. එත් Jimin ට Yoongi කියන දේ අහන්න නැතිව ඉන්න පුලුවන්ද ?. ඒ නිසාමයි මොන දේ ඉස්සරා ආවාත් මුහුණ දෙනවා කියලා හිතාගෙන Car එකෙන් බැස්සෙ. Jimin ට ඇහුණා හැමොගෙම කතා.. එත් එක්කම Yoongi ත් Car එකෙන් බැස්සාම ඒ තිබ්බ කතා ඒ සද්දෙ ඊටවඩා වැඩි උනා. Yoongi ගෙ ඇහිබබ හැකිලුනෙ තිබ්බ සද්දෙටමයි.. මොකද Yoongi කියන්නෙ නිශ්ශබ්ද චරිතයක් ඊටත්වඩා සද්ද වලට කැමති නැති කෙනෙක්.
Yoongi = " Fuck තමුසෙලා ඔක්කොම සද්දෙ අඩු කරගන්නවලා.. !!😡"
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐌𝐘 𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🚫.
Lãng mạnJimin = " මට ඉන්න දෙන්න අනෙ..😭" Yoongi = " You can't do that, you're mine. Only mine. No one can touch it. you are mine Only mine!!😡" Top : Yoongi Bottom : Jimin • Yoonmin • Teakook • Namjin • J hope x Girl Complete🚫. Have a 2 seasons. Read...