Chapter 44🍺.

639 119 6
                                    

Jimin Yoongi ගාවට ගිහින් බොරුවට කැස්ස නිසායි Yoongi Jimin දිහා බැලුවේ. Yoongi ට කතා කරන් හිටපු වචන ටිකත් අමතක උනෙ Jimin ගෙ ලස්සන දැකලා. He Is So Beautiful.. ඒ එක්කම Yoongi ආයෙ Call එකටම අවධානය දුන්නෙ එයා Call කරන් හිටිය එයාගෙ Manger Yoongi ට කතා කරපු නිසා. Jimin කේන්තියෙන් Yoongi ට ගස්සලා ගිහින් Sofa එකෙන් ඉදගත්තෙ Mansion එක වටෙ බලන්නත් අමතක නොකර. Mm Mansion එක ලස්සනට decorate කරලා. පැය 2 කට ?. Jimin Yoongi දිහාත් බලාගෙන ඉදලා ඇස් කරකවලා ආයෙම කම්මැලිකමින් Sofa එකෙ ඔලුව තියාගෙන ඇස් වහගෙන කල්පනා කරා. Yoongi Call එක අතරතුර Jimin දිහා බැලුවේ කොහොමත් දැනටම Jimin ට කම්මැලි කියලා හිතුන නිසා.. Yoongi ට ලාවට හිනාවක් ගියෙ Jimin හාන්සි වෙලා ඇස් වහගෙන ඉන්නකොට මොන තරම් ලස්සනද කියලා හිතෙනකොට. පියවෙලා තියන ඇස් , පිරුණු තොල් , චබි මූණ.. Mm එයා  Angel කෙනෙක්මයි. Yoongi Call එක Cut කරලා ඇවිත් ඉදගත්තෙ Jimin ගෙ එහාපැත්තෙන්. Jimin ට තේරුනාත් කව්රු හරි ඇවිත් එයාගෙ එහාපැත්තෙන් ඉදගන්නවා හරි එයා දන්නවා ඒ ඉන්නෙ Yoongi කියලාත්.. Jimin එත් ඇස් ඇරලා එහාපැත්ත බැලුවේ නැත්තෙ ඉස්සෙල්ලා Yoongi කරපු දේට රිටන් එක වශයෙන්..

Yoongi = " Jimin😒"

Yoongi Jimin ට ඕනාවට එපාවට කතා කරෙ Jimin Yoongi ආපු එක ගැන ගනන් ගන්නෙ නැතුවම ඇස් වහගෙන හිටිය නිසා.

Jimin = " Mmmm😶"

Jimin ඇස් වහගෙනම උත්තර දුන්නෙ Yoongi නලල රැලි කරගන්නකොට.

Yoongi = " දැන් මොකද මේ🤨"

Jimin = " ඇයි මොනාද🙄"

Jimin ඇස් ඇරලා Yoongi ගෙ මූනට එබෙන ගමන්. Yoongi මූණ පිටිපස්සට ගත්තෙ යටි තොල හපන ගමන්. Yoongi ට තේරුන එකම දේ මේ දවස් ටිකෙම Jimin එයාව අව්ස්සන්න බලනවා කියන එක. Jimin ට ඇත්තටම Hot විදියට Yoongi ඉස්සරා හැසිරෙන්න ඕනෙ නෑ Jimin නිකන් ඉන්නකොටත් Yoongi ට එයාව පාලනය කරගන්න බෑ.

Yoongi = " Ji--

" Yoongi Hyung🗣️"

Yoongi කතා කරන්න හදනකොටම එකපාරටම එතනට දුවගෙන ආවේ Jungkook... Jimin එකපාරටම Yoongi ගෙන් ඈත් වෙලා ඉදගත්තෙ මොනා උනත් වෙන කට්ටිය ඉස්සරා ලැජ්ජ වෙන්න ඕනෙ නැති නිසා. ඒ එක්කම ආපු කෙනාව දැකලා Jimin ගෙ ඇස් සතුටින් දිලිසුනෙ ඇස් වලට කදුලුත් එක් කරලා..

Jimin = " Teahyung🥺"

ඔව් එතන හිටියෙ වෙන කව්රුත් නෙවෙ Teahyung.. Jungkook Party එකට Tea ව ගෙනාවේ Yoongi කියපු නිසාමයි. එයා දන්නවා Jimin ඉන්නෙ ලොකු තනිකමකින් කියලා.

𝐌𝐘 𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🚫. Where stories live. Discover now