Yoongi Jimin ව ඇදගෙන ගියා ඒ බිල්ඩින් එකෙම තිබ්බ වෙනම කාමරයක් වගෙ එකකට. Yoongi Jimin ව තල්ලු කලෙ Jimin ගිහින් බිමට වැටනකොට. Jimin බයෙන් බයෙන් පස්සට ගියෙ Yoongi දිහා බලාගෙන අඩනගමන්. හැබැයි Jimin ට Yoongi දිහා බලාගෙන ඉන්න බැරි තරම් ඔව් ඒ තරම් ඒ මූන නපුරු පාටයි. යක්ෂයෙක් වගෙ. ඒ ඇස් රතු වෙලා.. අත්වල නහර පේන්නම ඉලිප්පිලා කේන්තියටම. ඇග වෙව්ලනවා.
Yoongi = " උබ කොහොමද යකො අර Fuck Hosek ව අල්ලලා කතා කරන්නෙ ආ..!!😡"
Jimin = " Ple..ase ම..ට ය..න්න දෙ...න්--
Slapped👋..
Ah....😣😭"
Yoongi = " කටවහපන් තෝ මම එක සැරයක් කිව්වානෙ උබ මගෙ මගෙම විතරයි ඔය කටින් ඔය වචනෙ කොයි වෙලාවකවත් පිට වෙන්න බෑ!!😡"
Jimin = " අනෙ... ම..ට රි..දෙනවා.. මා..ව අ..තාරින්නකො😭"
Yoongi = " අතාරින්න නම් බෑ Babe අද තමුසෙව මගෙම කරගන්නවා Fuck You Babe😏"
Jimin = " P..le..ase අ..නෙ...😭"
Yoongi = " ෂ්... ෂ්.. අඩන්න බෑ Ok දඟලන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා තාම උබ මුකුත් දන්නෙත් නෑනෙ Sex ගැන ඒ නිසා පලවෙනි වතාව නිසා දගලන්නෙ නැතිව හිටපන් මොකද නැත්නම් රිදෙයි!!😏"
Jimin = " අනෙ... Ho..sek...Hyu..ng ව අ..තා..රින්න..කො...😭"
Jimin කතා කරන්නෙ Yoongi ව කේන්ති ගස්සන විදියටමයි.
Slapped👋
Yoongi Jimin ගෙ කම්බුලට ගහගෙන ගහගෙන ගියෙ Jimin ගෙ තොල් පැලිලා ලේ එනකොට. Yoongi Jimin ගෙ අතින් අල්ලලා නැගිට්ටුවෙ Jimin මලකදක් වගෙ Yoongi ගෙ පැත්තට ඇදිලා යනකොට. ඇදලා අරගෙන Yoongi Jimin දිහා බලාගෙන හිටියෙ මත් උන ස්වරූපයකින්. ඔව් දැනටමත් Yoongi හැගිම් වලින් උපරිමෙටම ඇවිල්ලා හිටියෙ. Jimin උනත් ගොඩක් බය වෙලා එයාගෙ ඉස්සරා ඉන්න යක්ෂයා දිහා බලාගෙන හිටියෙ. Yoongi Jimin ගෙ ඉන වටෙ අත අරන් ගිහින් Yoongi ගෙ ඇගට Jimin ව දත කරගත්තෙ Yoongi ගෙ ඒ හැගිම් ඇවිස්සිලා තියන Dick එක Jimin ගෙ Dick එකෙ වැදෙන විදියට. Yoongi Jimin ගෙ බෙල්ල අස්සෙ මූණ හංගගෙන සුවද බැලුවේ Yoongi ගෙ හුස්ම Jimin ගෙ බෙල්ල වැදිලා Jimin ගෙ ඇස් මිනිත්තුවකට හරි වැහෙනකොට. Jimin ගෙ බෙල්ල අස්සෙන් මූණ ගත්ත Yoongi ආයෙ කෙලින්ම ඇදුනෙ Jimin ගෙ ඒ රෝස පාට තොල් වලට. එත් ඒ වෙලෙ Yoongi ටම පුදුම උනෙ එක සිප ගැනීමකින් Yoongi ගෙ කේන්තිය නැති උන නිසා.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🚫.
RomanceJimin = " මට ඉන්න දෙන්න අනෙ..😭" Yoongi = " You can't do that, you're mine. Only mine. No one can touch it. you are mine Only mine!!😡" Top : Yoongi Bottom : Jimin • Yoonmin • Teakook • Namjin • J hope x Girl Complete🚫. Have a 2 seasons. Read...