Chapter 36💓.

762 122 13
                                    

Yoongi Phone එක ඔබ ඔබ බලාගෙන හිටියෙ එයාගෙ Baby Boy දිහා. එයා හිටියෙ Phone එකෙන් Fils වගයක් හදන ගමන්. So Min Yoongi කියන්නෙ SG Company එකෙ New Chairman. ඔව් Mr. Min දැන් වයසයි ඒ නිසාමයි Yoongi ට Company එක භාර කරෙ. Now Yoongi කියන්නෙ ගොඩාක් Busy කෙනෙක් But එයා එයාගෙ Baby Boy දිහා නම් කිසිම ගානක් නැතිව දැන් විනාඩි ගානක් ඉදන් බලාගෙන ඉන්නවා. Yoongi ට ආදරනීය හිනාවක් මැවුනෙ Jimin පොඩි එකෙක් වගෙ කට උල් කරගෙන නිදාගෙන ඉන්නවා දැකලා. එයාගෙ Baby Boy කොහොමද එච්චර ලස්සන වෙන්නෙ නිකන් Angel කෙනෙක් වගෙයි. Yoongi එයාගෙ වැඩෙ පැත්තකින් තියල Jimin දිහා බලාගෙන හිටියෙ මුලු දවසෙම උනත් බලාගෙන ඉන්න පුලුවන් රූපයක් තමයි Jimin කියන්නෙ.

Yoongi = " Mine !!😏"

Yoongi ආයෙම කටකොනින් හිනා උනෙ මේ හැමදේම එයාගෙ නෙ කියලා මතක් වෙනකොට. එත් ආයෙම Yoongi ගෙ අවදානය Phone එක ගනිද්දි.. එත් එකපාරටම Yoongi ගෙ Phone එකට Call එකක් ආවේ Yoongi ව කේන්ති ගස්සගෙන. ඔව් තා පොඩ්ඩෙන් Call එකක් නිසා එයාගෙ Baby Boy ඇහැරෙනවා. ඒ Call Call එක ගන්න කෙනාව දකිද්දි Yoongi ඒක Cut කරන්නෙ නැතිව ඉන්නම බැරි උනා. ඒ නිසාමයි Yoongi ඇදෙන් නැගිටලා ජනේලෙ ගාවට ගියෙ.

At Call...

Yoongi = " Hello🤨"

? = _____________

Yoongi = " Yeh... උබලාට ඒකවත් කරගන්න බැරිද පො*** !!🤬"

? = _______________

Yoongi = " Fucking මේ අහපන්
මම කියපු විදියට වැඩෙ වෙලා තියෙන්නෙ ඕනෙ එහෙම නැති උනොත් උබටයි උබෙ පවුලෙ අයටයි මොනා වෙයිද කියලා මමවත් දන්නෙ නෑ දැන් තියපන් කැ** !!🤬"

Call End...

Yoongi කේන්තියෙන් Call එක Cut කරලා එහා පැත්ත හැරිලා බලනකොට දැක්කෙ Jimin ඇහැරිලා එයා දිහා පුදුමෙන් බලාගෙන ඉන්නවා.. So Jimin ට එයා කියපු ඒවා ඇහිලා.

Jimin = " මෙ... ම..ට ගෙදර.. යන්--

Yoongi = " ඔයා ගෙදර යන්නෙ නෑ මේක තමයි ඔයාගෙ ගෙදර !!😠"

Jimin = " එහෙම බෑ.. Tea.. තනි--

Yoongi = " Tea Tea Tea ඌ උබෙ කව්ද ආ.. උබට ඕනෙ ඌව මගෙ අතින් මැරුම් කනවා බලන්නද කියපන් මගෙ යකා අව්ස්සන්න එපා Jimin!!🤬"

𝐌𝐘 𝐏𝐒𝐘𝐂𝐇𝐎 𝐃𝐀𝐃𝐃𝐘🚫. Where stories live. Discover now