•
♡
•
" Mutluluğun gözü kördür ,yalnızlık sağır .
Ondandır biri tökezleyerek yürür ,
öbürü uykusunda bile bağırır..."Özdemir Asaf
...................
"Bunu da yanına al oğlum . Ne olur ne olmaz sende kalsın ." dedi Mithat bey elindeki silahı Agâh' a uzatarak .
Agâh hiç düşünme gereği bile duymadan başıyla onaylayıp silahı aldığı gibi pantolonunun bel kısmına yerleştirdi .
Üstündeki kapüşonlu polarının fermuarını çekip kapüşonunu yüzünü örtecek şekilde kapattı .
Son olarak Mithat beyin uzattığı maskeyi alıp taktı .
Şimdi sadece bal rengi gözleri görünüyordu .
" Bunu da ihtiyacın olacaktır ." dedi Mithat bey elindeki zarfı Agâh'a uzatarak .
Agâh kedisine uzatılan zarfı alıp içine baktı .
Gördüğü bir deste para , kredi kart ve anahtarla ne diyeceğini bilemeden Mithat beye baktı .
" Özür dilerim ama bunu kabul edemem . Bu çok fazla ." dedi hayretle .
Mithat bey kaşlarını çatıp kendisine geri uzatılan zarfa baktı .
Eliyle zarfı itip " Hiçbir itirazı kabul etmiyorum . Bunlar sana lazım olacak . Al ve dilediğin gibi kullan ." dedi kararlılıkla .
Agâh daha fazla itiraz etmeden zarfı alıp cebine koydu .
Utançla başını eğip bekledi .
" Kaldır o koca kafanı eşek sıpası benden utanma demedim mi ben sana ?"
diye sordu Mithat bey . Kelimeleri sinir barındırsada sesi yumuşacık çıkmıştı .Agâh başını kaldırıp minnetle baktı adama .
Yıllarca çektiği acının kefareti gibiydi .
Onun yanındayken sanki tüm acı geçmişi yok olacakmış gibi geliyordu .
Başını kaldırıp peri kızının gözleriyle bire bir aynı olan gözlere baktı .
Mithat beyi ilk gördü zamanlar sürekli birine benzediğini düşünüyordu .
Şimdi kime benzediğini anlamıştı .
" Kabul ederim ama bir şartla."dedi Agâh . Tatlı bir tebessümün yanısıra kendinden emin bir şekilde bakıyordu karşısındaki adama.
" Sizden isteğim tek şey her biri farklı renkte bin adet kağıt ." dedi yüzünde sükünetini korumaya devam eden gülümsemesiyle .
Mithat bey şaşkın bir tavırla kaşlarını çattı .
O kadar kağıtla ne yapacağını düşünüyordu bu sırada da .
" O kadar kağıdı ne yapacaksın oğlum?"diye sordu sesinde saklayamadığı bir merakla.
Agâh'ın kocaman gülümseyerek baktı adama .
" Peri kızına bir dilek hakkı vermem gerek . Onun için lazım ." dedi neşeli bir sesle .
Mithat bey duyduğu mahlasla şaşırıp kaldı
Agâh kızına ' peri kızı ' mı demişti ?
" Peri kızı mı?" diye sordu kendini tutamayarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Turna~
Romanzi rosa / ChickLit( ASKIYA ALINDI ) " İnsanı acıları büyütür güzel kızım..." ....... Sapkın bir ruhun hırsı uğruna katlettiği hayatların hikayesi. Acı bu hikâyede başrol. Peki sen bu acıyı iliklerine kadar hissetmeye hazır mısın ? Hazırsan başlayalım.