•
•
•" Dilsizdir benim acılarım .
Konuşmazlar kimseyle .
Sadece benim canımı acıtırlar.
Hiç haketmediğim halde ."Cemal Süreya
.....................
Her biri farklı zaman diliminde çekilmiş binlerce resim büyük odanın duvarlarını boydan boya süslüyordu .
Sinsice sırıttı adam .
Topalayarak birkaç adım atıp elindeki resimi sıranın sonuna gelecek şekilde duvara yapıştırdı .Yüzündeki iğrenç gülümsemeyle sağ elini kaldırıp resimdeki kızın yüzünü işaret ve orta parmağıyla okşarcasına sevdi .
" Benim olacaksın güzelim. Seni yıllarca bekledim . O baban olacak adam bile senin benim olmanı engelleyemez ." dedi adam yüzündeki piç gülümsemesiyle .
Tam dokuz yıldır kızın kendisine ait olduğu hayaller kuruyordu sapkın zihni .
Birkaç adım daha atıp resimdeki kızın dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu .
" Annene sahip olduğum gibi sana da sahip olacağım Alina . Annen gibi seni de altımda yalvararak ölene kadar becereceğim ." dedi kocaman bir kahkahanın zehirli tınısını boş odaya salmadan hemen önce .
Son kez kırık olan parmaklarının ucuyla kızın yüzünü sevip aksak adımlarla odadan çıktı .
İyileştiği gün Alina bu evde annesinin can verdiği yatakta onun altında can verecekti .
İğrenç olduğu kadar büyük olan gülümsemesiyle odadan çıkıp kapıyı kilitledi .
'Ne olursa olsun ' dedi içinden .
' Ne olursa olsun senin olan herşeyi benim yapacağım Mithat. Sedat ' ın her şeyini aldığım gibi senin de her şeyini alacağım . Bekle , kızını da senden alacağım günü bekle " dedi yüzünden eksik etmediği gülümsemesiyle .
" Sedat' ın da ilk önce sevdiği kadını almıştım elinden . Sonra da haberi bile olmadığı oğlunu . Sevdiği kadını öldürdüm . Oğlunu da ölüden beter ettim şimdi sıra sende Mithat Dağdelen . Her şeyini kaybetmek nasıl bir duygu sende öğren. " dedi kinle .
Sonra da yaptığı şey çok normalmiş gibi yatıp uyudu . Bir sürü hayattı katletmesine rağmen gram rahatsızlık hissetmeden derin bir uykuya daldı .
Yalnız bilmediği birşey vardı . Kendi eliyle yenilmez bir adam yetiştirmişti . Onun tüm kötülüğüne , tüm siyahlığına rağmen iyi olmayı seçmiş yıkılmaz bir adam yaratmıştı .
Nerden bilebilirdi ki kendi celladını yine kendinin büyüteceğini...
....................
Derince iç çekti genç adam .
Elindeki katladığı yüzüncü turna kuşuydu .
Parmakları kağıt kesikleri yüzünden acımaya başlamıştı .
Yinede yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Turna~
ChickLit( ASKIYA ALINDI ) " İnsanı acıları büyütür güzel kızım..." ....... Sapkın bir ruhun hırsı uğruna katlettiği hayatların hikayesi. Acı bu hikâyede başrol. Peki sen bu acıyı iliklerine kadar hissetmeye hazır mısın ? Hazırsan başlayalım.