14°

288 116 39
                                    

" Dünyadaki en güçlü insanlar kimlerdir diye sorsalar ; kendi başının çaresine bakmayı öğrenmiş kadınlardır derdim ."

Cemal Süreya





................


Şaşkınca baktı genç kız çakır gözlü adama .

Sarı saçları , çakır gözleriyle çok güzel bir adamdı lakin gözleri ve yüzü ağlamaktan kızarmıştı.

Neyin onu bu kadar üzdüğünü merak etti genç kız.

Biraz önce de ' Benim kız kardeşim mi var?' diye sormuştu .

Kimi kast ettiğini almayabilmek  için sağına soluna bakındı.

Ortamda ondan başka kız yoktu ki adam da zaten gözleri dolu dolu ağlamaklı bir ifadeyle  direkt kendisine bakıyordu .

" Ben mi ?" diye sordu şaşkınca .

Gözlerinin içine umutla bakan adam başıyla onayladı onu .

" Mithat Dağdelen'in  yakınları ?" diye seslendi  bir kadın .

İki gençte gözlerini hızla birbirinden ayırıp seslenen kadına baktı .

İkisi de hemşireyi görünce endişeyle yanına gidip konuştu .

" Oğluyum "

" Ben kızıyım "

Alina duyduğu şeyle sarsıldı .

Abisi mi vardı !

O şaskınca genç adama bakarken  Ali ise hemşireye dikmişti gözlerini cevap beklercesine .

Hemşire  kısa bir süre kendisine bakan yakışıklı adama dalıp gitmiş daha sonrada birinin yalancı  öksürüğüyle irkilip gözlerini genç adamdan çekmişti .

" Babanızın kalp damarlarından ikisi tıkanmış . Bize geldiğinde kalbi durmuştu ama uzun uğraşlar sonucu hastanın hayati fonksiyonlarını normale çevirebildik . " dedi Aliye bakarak .

Bu sırada Alina hâlâ  gözlerini dikmiş genç adama bakıyordu .

Ali rahat bir nefes alıp verdi .

Üstünden büyük bir  yük kalkmıştı sanki .

" Bir dakika sen biraz önce babamın oğlu olduğunu mu idda ettin ?" diye sordu Alina dayanamayarak .

Ali çakır gözlerini Alinaya çevirip güzel yüzüne tebessümle baktı .

" Evet , öyleymiş  . Bende birkaç saat önce öğrendim. " dedi kırık bir tebessümle .

Alina şokla baktı sarışın adama . Aralarında gram benzerlik yoktu .

Bu olanlar imkansız gibi geliyordu genç kıza .

Ali genç kıza doğru  birkaç adım atıp elini uzattı . " Ben Ali Akif Demirhun.  Senin yıllar önce doğduğu gün kaçırılan abinim. " dedi sol gözünden hızla akıp giden gözyaşını yok sayarak .

Alina bi  kendisine uzatılan ele bide o elin sahibine baktı kederle .

Abisi vardı ve bunu on dokuz yıl sonra varlığını yeni yeni kabullendiği babası hastahanelik olunca öğreniyordu .

Oysa  o hep tek çocuk olduğu için üzülrdü .

Hatta  çoğu zaman abi fikri süslerdi zihnini .

Kendisine uzatılan iri eli tereddütsüz tutup sıktı .

" Alina Dağdelen ." dedi ağlamaktan çatallaşan sesiyle.

~Turna~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin