" Küçük bir mutluluk istiyorum .
O kadar küçük olsun ki ,
istemesin kimse benden onu ."Nâzım Hikmet
........................
Başı öne eğik hastahaneden çıktı genç kız .
Yüreği ister istemez burkulmuştu .
O kızın abisine koşup dilediği gibi sarılması ve aynı şekilde karşılık alması sevgiden yoksun benliğini sarsmıştı .
O da isterdi kollarını ona açınca doya doya sarılabileceği, gece karanlıktan korktuğunda koşa koşa odasına gidip yanına kıvrılacağı bir abisi olsun .
Gözünden istemsizce akan gözyaşla hastahanenin arka tarafına doğru devam etti adımları .
Kısa bir süre daha yürüyüp ileride gördüğü banklardan birine oturdu .Başını geriye doğru atıp yeni yeni görünmeye başlayan ayı seyretti bir süre.
Bunca şeyi neden yaşadığını sorguluyordu biryandan da .
Sahi bu kadar acıyı yaşamasını sağlayacak ne büyük günah işlemiş olabilirdi ki ?Derince bir soluk çektikten sonra ciğerlerine gözlerini kapattı .
Gecenin soğukluğu üşütse de bedenini kalkmadı oturduğu banktan .Bu sırada uzatan izliyordu onu Agâh.
Peri kızının gözünden akan her bir damlada yüreği ağırlaşıyor , gözleri buğulanıyordu.Sevmek gerçekten böyle bir duygumuydu?
Sırf o ağlıyor diye ağlayıp , gülüyor diye gülmekmiydi aşk ?
Böyle uzaktan uzaktan , dokunmadan da sevebilirmiydi insan ?Severdi elbet .
Kimisi kaşı gözü güzel olana birşeyler hissedince adına aşk derdi .
Şarkılar şiirler yazardı gözlerinin güzelliğine , saçlarının rengine .
Kimi ise " Neyini sevdin ?" diye sorunca sesiz kalırdı.
Çünki hiçbir kelimenin o kişi anlatacak kadar yeterli olduğuna inanmazdı .
Derince bir soluk çektikten sonra elindeki turuncu turna kuşuna bakıp gülümsedi Agâh.
Belki başka birisi olsa kağıt parçası olarak görürdü onu .
Ama durum Agâh için farklıydı .
Bu kağıt parçası onun Alinaya kavuşma biletiydi.Bir süre daha turna kuşuna bakıp Alinaya çevirdi gözlerini .
Bu sırada genç kız ise elinde tuttuğu turna kuşuna gülümseyerek bakıyordu .Agâh genç kızın gülüşünü seyre dalarken duyduğu ayak sesleriyle bulunduğu yere iyice gizlenip herhangi bir tehditi savuşturmak için tetikte bekledi.
Bu sırada ise Ali kız kardeşini arıyordu .
Hastahanenin arka tarafına doğru adımlayıp sağına soluna baktı .
Biraz daha ilerleyince onu gördü .
Elinde tuttuğu birşeye gülümseyerek bakıyordu genç kız .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Turna~
ChickLit( ASKIYA ALINDI ) " İnsanı acıları büyütür güzel kızım..." ....... Sapkın bir ruhun hırsı uğruna katlettiği hayatların hikayesi. Acı bu hikâyede başrol. Peki sen bu acıyı iliklerine kadar hissetmeye hazır mısın ? Hazırsan başlayalım.