" Her sarnıç küflü bir yağmuru , her sevda bir ayrılığı yaşar ."
Behçet Aysan
............
" Hayır , yapma ." diye çığlık attı genç kadın .
Biryandan da gidebildiği kadar geriye çekiyordu ağır bedenini.
" Bunun için yeterince bekledim Leyla. Bu gün, burada benim olacaksın " dedi adam iğrenç kahkahasını ortama bırakarak.
Korkuyla iç çekti genç kadın .
Bebeği için dayanmalıydı.
Gidebileceği son yere kadar gitti .
Kaçmaya çalıştı ama başarılı olamadı .
Nusret genç kadını kolundan tuttuğu gibi koltuğa fırlattı .
Kendisine korkuyla bakan genç kadının çaresizliğine bakıp içten içe tatmin olurken ceketini çıkarttı .
" Benim olacaksın Leyla . Herşeyinle sadece benim olacaksın ." dedi yüzüne iyice yayılan çirkin gülümsemeyle .
Leyla onun hırsla parlayan yeşil gözlerine nefretle bakıp " Asla , asla senin olmayacağım . Ben bedenime sahip olsanda sadece Mithat' a aitim ." dedi güçlü durmaya çalışarak .
Nusret öfkeyle yanan yeşil gözlerini açıp " Benim olacaksın " dedi kinle .
Pantolonunu çıkartmadan sadece fermuarını indirip sırıtarak baktı hamile olsada hâlâ güzelliğinden hiçbişey kaybetmeyen kadına .
" Direnmezsen canın yanmaz . Direnecek olursanda zorla sahip olurum sana ." dedi pis bir gülümsemeyle .
Leyla o an giydiği elbiseye küfretti .
Bilmeden işini kolaylaştırmıştı şerefsizin .
" Hayır " dedi Leyla kükrer gibi .
Bu sırada Nusret cebinden küçük bir şırınga çıkartmıştı .
Şırınganın içinde Rohypnol adında sakinleştirici vardı .
Eğlence amaçlı bir ilaç olarak Rohypnol (çatılar) gece klüpleri, partiler ve raveslerde görülebilir. Uyuşturucu, kurbanı güçsüzleştirmek ve suçu hatırlatmasını engellemek için tecavüz ve soygunla bağlantılı olarak kullanılmıştır.
Rohypnol intihar etmek için kullanılabilir.
Rohypnol kullanımının etkileri, uygulamadan 15 ila 20 dakika içerisinde hissedilebilir ve 12 saatten fazla sürebilir. Rohypnol kullanımı ile ilişkili semptomlar arasında uyuşukluk, düşük kan basıncı, kas gevşemesi, baş ağrısı, görme bozuklukları, baş dönmesi, konuşma bozukluğu, zayıf reaksiyon zamanı, konfüzyon, hafıza bozukluğu, mide rahatsızlığı, idrarın tutulumu, titreme ve kabuslar yer alır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Turna~
Literatura Feminina( ASKIYA ALINDI ) " İnsanı acıları büyütür güzel kızım..." ....... Sapkın bir ruhun hırsı uğruna katlettiği hayatların hikayesi. Acı bu hikâyede başrol. Peki sen bu acıyı iliklerine kadar hissetmeye hazır mısın ? Hazırsan başlayalım.