" Kendimi sevmediğim bir günde rastladım sana .
Gözlerindi, gördüğüm en güzel gün ve manzara..."Serkan Nişancı - Aysel Yakupoğlu
.....................
9 Yıl önce...
Yediği tokadın etkisiyle savruldu küçük çocuk .
Kendinden bihayli uzun olan adama karşı bile çıkamıyordu .
Hem çıksa bile gücü ona yetmezdi .
" Ulan ben sana demedim mi ben izin vermeden yemek yiyemezsin diye ." dedi bıyıklı adam .
Küçük çocuk korkuyla geriye doğru kalçası üstünde süründü .
Bu sırada bıyıklı adam kemerini çıkartmaya çalışıyordu .
Küçük çocuğun gözleri korkuyla büyüdü .
Bundan sonrasını tahmin etmek onun için pekte zor değildi .
Dizine değen ilk darbeyle bütün vicudu elektirik verilmiş gibi kasıldı .
Dudaklarından ansızın kaçan çığlık ciğerlerini bütünüyle söndürecek güçteydi .
Bedenine peş peşe değen kemer minik bedeninde kapanmayacak izler bırakıyordu .
Anne sütü içmediği için yaşıtlarına göre küçük ve cılız bir çocuktu .
Şidetle vücuduna inen darbeler kemiklerine çarpıp geri sekiyordu.
Bu kadar acıya yediği bir dilim ekmek sebep olmuştu .
İki gündür tek lokma yemeden duruyordu .
Üçüncü güne girdiğinde açlığa dayanamamış bir dilim ekmek çalmıştı mutfaktan .
Bunu öğrenen yetimhane müdürü ise kendine fırsat bulmasına sevinerek çağartmıştı küçücük çocuğu yanına.
Çünkü çocuğun canını yaktığı her an için para alıyordu .
Nusret küçük çocuğu yetimhaneye bıraktığında anlaşmışlardı .
Küçük çocuğun bedenine indirdiği sayısız kemer darbesinden sonra kahkaha atarak doğruldu .
Çocuk baygın vaziyette yatıyordu .
Minik bedeni harab olmuş , çoğu yaradan ise ince çizgiler halinde kan sızıyordu .
Bıyıklı adam masasındaki telefona uzanıp numarayı çevirdikten sonra ahizeyi kulağında dayadı .
Birkaç kere çalan telefondan sonra karşı tarafa bağlandığına dair ses duyuldu odada .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Turna~
ChickLit( ASKIYA ALINDI ) " İnsanı acıları büyütür güzel kızım..." ....... Sapkın bir ruhun hırsı uğruna katlettiği hayatların hikayesi. Acı bu hikâyede başrol. Peki sen bu acıyı iliklerine kadar hissetmeye hazır mısın ? Hazırsan başlayalım.