13°

284 119 38
                                    





" Eğer zalim ısrarla zulme devam ediyorsa bil ki sonu yakındır .
Eğer mazlum da ısrarla direniyorsa bil ki zafer yakındır . "

                                             Hz. Ali

















.......................



Genç kız rahatsız edici bir hisle gözlerini araladı .

Sanki kötü birşey olmuş gibi daralıyordu kalbi .

Sıkıntıyla iç çekip yataktan kalktı .

Zihni karman çorman vaziyette odasında dolaştı gözleri .

En son kaçırılmıştı .

Astım krizi  geçirmişti ve onu kaçıran adamlardan biri ona yardım etmişti .

Sonrası yoktu .

Bulunduğu odaya tekrar bakıp kendi odasında olduğununu teyit etti .

İyi de buraya nasıl gelmiş olabilirdi ?

En son kaçırılmıştı  .

Elini  karman çorman olan saçlarına atıp karıştırdı  .

Etrafa bakınmaya devam ederken çalışma masasının üzerinde ki yeşil turna kuşu dikkatini çekti .

Temkinli adımlarla masaya yaklaşıp turna kuşunu eline aldı.

Bu aldığı ikinci turna kuşuydu ve bunu ona kim veriyorsa içerden biriydi .

Yoksa bu kadar korunaklı bir eve girmesi imkansızdı .

Biraz daha inceledi turna kuşunu , sonra aldığı yere geri koymak istedi lakin masanın üstüne bırakılmış notu farketti .

Bozuk bir el yazısıyla not bırakılmıştı .

Kalbi heyecanla kasıldı genç kızın .

Küçük kağıttaki notu okumaya başladı .

" Dilediğin gibi ,özgürce yaşa peri kızı . Kimseden korkmana gerek yok . Hep arkanda , bir nefes kadar yakınındayım . Biliyorum kim olduğumu merak edeceksin . Eline geçen turna kuşlarına iyi bak  . Çünkü  onlar benim sana kavuşma aracım . Bininci turna kuşu eline geçtiği gün karşına çıkacağım . O güne kadar korkusuzca yaşa ,çünkü hep bir adım arkanda seni izliyor olacağım ."

                                                            'A'







Genç kız şaşkınca birkaç kez daha okudu kağıdın  üzerine bozuk bir el yazısıyla  yazılı olan notu .

Cidden anlamıyordu .

İlk önce bir turna kuşu bulmuştu sırasının altında.  Daha sonra o uyurken üstü sıkıca  örtülmüştı .
Bunun üzerine kaçırılmıştı.  Bununla da kalmayıp astım krizine girmişti . Onu kaçıran adamlar ona iyi davranıp ilacını vermişti . Ve şimdi de kaçırıldığı  yerden nasıl geldiğini bilmeden odasında uyanıyordu .

~Turna~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin