15°

277 112 22
                                    

" Vedalar ; gözüyle seven  içindir .
Çünkü  gönülden sevenler ayrılmaz ."

                   Hz. Mevlana





................

21 Haziran 1998...


" Benim olacak Mithat . Senin olan ne varsa hepsi benim olacak  ." dedi Nusret .

Öyle inandırmıştı ki Eyşan , öyle vesveselerle yıkamıştı ki zihnini Nusret'in  kendi gözleri hırstan katran gibi yanarken oğluna da işlemişti bu lekeyi .

İki kişi dışında kimsenin bilmedi bir günahın meyvesiydi Nusret  .

Mirza Dağdelen'in kara lekesi .

Eyşan' ın tüm bu servete ve güce sahip olma bileti .

Mithat'ın sa kardeşi .

Her şeyini tek tek elinden alan kardeşi .

Yeşil gözlerinde sakladığı nefreti , yüzüne taktı maskeyi iyi gizleyebilen kardeşi .

....................

" Nusret birlikte gidelim bu gün mekana ." dedi Mithat .

Nusrat yeşil gözlerini dikip ona baktı .

İçten içe öfkeden kuduruyordu lakin yüzünde tek bir mimik bile hareket etmiyordu .

Başıyla onu onaylayıp önden çıktı salondan .

Mithat ise onun arkasından baktı bir  süre .

Çocukken çok  iyi arkadaşlardı .

Sedat , Nusret ve kendisi hiç ayrılmaz sabahtan akşama kadar birlikte çeşit çeşit oyun üretip oynarlardı .

Sedat aile dostlarının oğluydu .

Mardinli bir aşiretin tek erkek torunuydu.

Nusret ise babasının en iyi adamının oğluydu .

Ama büyüdükçe Nusret soğuk tavırlara sahip olmaya başlamıştı .

Onlarla takılmayı istemez sürekli annesinin yanında kalmayı tercih ederdi .

Mithat ondaki bu değişimi on yıl kadar  önce bir saldırı sırasında kaybettiği babasına bağlıyordu .

Hâlâ bu durumu aşmadığına inanıyordu bir yanı .

Babasının ölümünün üzerinden çok geçmeden annesi kendi babasıyla evlenmişti .

Mithat bu duruma öyle öfkelenmişti ki ömründe ilk kez babasına karşı çıkıp bu durumu onaylamadığını söylemişti .

Annesi amansız bir hastalık yüzünden hayatını kaybettikten sonra çok değişmişti zaten babası .

O eski sevecen adamdan eser yoktu artık .

Öyle üzülüyordu ki bu duruma . Bazen bunu düşünmekten uykusuz kalıyordu.

Eskileri düşünmeyi boşverip Nusret' in ardından çıktı salondan Mithat .

Şirketlerden birinde mali sorun yaşanmıştı ve biran önce sorunun giderilmesi gerekiyordu .

Aceleci  adımlarla  evden çıkıp hazırda onu bekleyen araçlardan birine bindi .

~Turna~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin