" Üstada sormuşlar ;
- Aşk ile sevda arasında ne fark vardır ?
Üstad cevap vermiş.
- Aşk hevesin bitene kadar , sevda nefesin yetene kadar. "Necip Fazıl Kısakürek
......................
" Ne yapacaksın ?" diye sordu Miraç .
Arkası dönük olan kadın yanan odunların üstün de ahenkle danseden alevleri gözlerine yer etmiş hüzünle seyrediyordu .
" Takibe devam et Miraç . Pes etmek nedir bilmez o . Öyle bir hırs bürümüş ki gözlerini amacına ulaşana kadar önüne kim çıkarsa çıksın ezip geçecek. " dedi kadın .
Ciğerlerine dolan isli hava yüzünden birkaç adım gerileyim herzaman oturduğu koltuğa bıraktı bedenini .
" Peki oğlum Miraç , ondan bir iz var mı ?" diye sordu hüzünle.
Miraç hafif bir tebessümle baktı annesi yerine koyduğu kadına.
" Birkaç gelişme var ." dedi güler gibi .
Kadın başına dayadığı elini geri çekip umutla baktı genç kıza .
" Gel şöyle otur da anlat ne biliyorsan ." dedi gülümseyerek.Miraç başıyla onu onaylayıp gösterdiği koltuğa oturdu .
Derince bir soluk çekip kendisine umutla bakan kadına dikti kahve gözlerini ." Oğlunuz birkaç ay önce Mithat Dağdelen tarafından Nusret 'in elinden kurtarılmış . Bilgi aldığım korumanın anlattığına göre ağır yaralıymış kurtarıldığın da." dedi hafif bir sinirle .
Gözleri dolu dolu ağlamaklı gözlerle baktı kadın genç kıza .
" O - o iyi mi peki ?" diye sordu elini ağzına bastırarak .Başıyla onu onaylayıp konuşmaya kaldığı yerden devam etti Miraç .
" Dediğim gibi Mithat Dağdelen tarafından kurtarılmış oğlunuz . Birkaç ay tedavi görmüş şuan gayet sağlıklı . " dedi gülümseyerek .
Hiç görmese bile kardeşi bilmişti Agâh'ı.Ceketinin iç cebinden bilgi aldığı adamın gönderdiği dosyadan aldığı resmi alıp kadına uzattı Miraç .
Elleri titreye titreye uzandı kadın kendisine uzatılan resme .Derince iç çekip kendisine çevirdi avuçlarındaki resmi .
Resmi görür görmez dili tutuldu .
" Bu - bu Sedat ." diyebildi zar zor gözyaşlarıyla ıslanmış gözlerini Miraça' a dikerek .Miraç onu başıyla redederek " Hayır oğlunuz Agâh o resimdeki ." dedi hafif titreyen sesiyle .
Şahika titreyen eliyle ağzını kapatıp yüzünü ıslatan gözyaşlarının buğulandırdığı gözleriyle tekrar inceledi resmi .
O kadar çok benziyordu ki oğlu sevdiği adama istemsiz bir hıçkırık döküldü dudaklarından." Babasına benziyor . Hemde birebir ." dedi güler gibi.
Miraç onu başıyla onaylayıp " Eşiniz de ülkeye kesin dönüş yapmış ." dedi .
İfadesiz kalmaya çalışıyordu ama ister istemez kin besliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Turna~
ChickLit( ASKIYA ALINDI ) " İnsanı acıları büyütür güzel kızım..." ....... Sapkın bir ruhun hırsı uğruna katlettiği hayatların hikayesi. Acı bu hikâyede başrol. Peki sen bu acıyı iliklerine kadar hissetmeye hazır mısın ? Hazırsan başlayalım.