05°

444 134 27
                                    






"Bir dik duruşun ;
Kaç yenilgi,
Kaç gözyaşı,
Kaç kalp ağrısı ettiğini bilemezsiniz..."

               Frida Kahlo



..................







Bir aydır olduğu gibi yine sabahın köründe  kalkarak hazırlanmaya başladı genç kız  .

Sırf ona inat olsun diye tüm derslerinin sabahın körüne konulduğuna emin gibiydi .

Öfkeyle soluyup elini karman  çorman olmuş saçlarına daldırdı .

Erken kalmaktan nefret eden biri olarak sabahın köründe kalkmak  onun için işkenceye dönüşmeye başlamıştı.

Son bir aydır  hayatında  , erken kalkmak dışında,  bir değişiklik  olmamıştı.

Ünüversiteye başlayınca talihinin döneceğini düşünmüştü oysaki .

Hatta birkaç arkadaş edinmek gibi hayallere bile kapılmıştı ama bunun neredeyse imkansız olduğunu  çok geçmeden anlamıştı .

Birde bunun üzerine  blok derslerde onu aşırı zorlamaya başlamıştı .

Zaten uykusunu tam alamıyordu bide üstüne saatlerce ders dinlemek zorunda kalıyordu .

Öylece dikildiğini farkedince
daha fazla vakit kaybetmeden lavaboya gidip işlerini halletti .

Lavabodan çıktıktıktan sonra dün akşamdan hazırladığı kıyafetlerini astığı yerden alıp hızla üstüne geçirdi zira dersin başlamasına kırk beş dakika kalmıştı .

Giydiği siyah dar kotunun üstüne siyah bir badi geçirip eline  siyah bir deri ceket aldı .

Ayaklarına geçirdiği uzun postallarıyla görüntüsünü tamamlayıp saçlarına geçti  .

Belinin biraz altında olan uzun saçlarını tarayıp bıraktı .

Zaten düzdü o yüzünden  pekte bir işleme gerek kalmıyordu .

Aynadaki yansımasına bakıp görüntüsünü inceledi.

Güzel olmuştu fakat yüzü erken kalkmasından dolayı solgun duruyordu.

Eline geçirdiği rimeli kirpiklerine sürüp birkaç kez üstünden geçerek uzun kirpiklerinin belirginleşmesini sağladı .

Çökmüş ve hafifçe kararmış göz altlarına az miktarda kapatıcı sürüp dağıttı .

Yanaklarına hafif bir allık geçtikten sonra makyaj masasından son olarak şeftali tonlarında mat rujunu alıp dudaklarına sürdü .

Şimdi daha iyi görünüyordu .

Hazırlığının bitmesiyle odasından çıkmak için  kapısına doğru ilerledi .

Aceleci adımlarla odasından çıkıp onu  beklediğini bildiği arabaya doğru yöneldi .

Hazırlanıp evden çıkması on beş dakikasını almıştı .

~Turna~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin