Marc Spector x Reader🌙🤍 pt. 1

127 4 3
                                    

HeyHey!
A részt Marvel_15_forever kérte.
Igaz, nem hoztam valami gyorsan ezt a részt, de mentségemre szóljon, hogy nem volt túl sok időm és ihletem sem nagyon. Azért remélem tetszeni fog.
Jó olvasást!🥰

T/N - te neved
Hossza: 1440
E/2

Ma is a Múzeumban voltál zárás elött, mint általában ilyenkor. Mindig 1 órával zárás előtt mész, mert olyankor már nincsenek zsivajgó gyerekek, turista tömegek vagy rosszalkodó tinédzserek. Persze most is vannak itt páran, de ilyenkor estefelé már inkább kis családok vagy randizó esetleg kikapcsolódásra vágyó párok járkálnak a Múzeumban. Vagy talán más olyan emberek akik azért jöttek ide, hogy tanuljanak valamit, akárcsak te.

Egyetemre jársz, hiába vagy már túl azon a korszakon. Egy esti egyetemre, ugyanis mellette dolgozol is és tanulnod is kell méghozzá nem is keveset. A fő szakod a történelem, ugyanis történész vagy régész leszel és mindig is az akartál lenni, csak a szüleid nem engedték, mert komolyabb munkát szántak neked. Ezért is lettél könyvelő, csakhogy az a munka szörnyen unalmas a számodra és mindig is jobban érdekelt a történelem. Most viszont betelt a pohár nálad és csak azért is elkezdted az egyetemet.

Hetente kétszer jársz a British Múzeumba ugyanis most egyiptomi kiállítás van és minő véletlen, hogy jelenleg abból lesz nagyvizsgád. Utána nemsokkal végezni is fogsz ott. Megkapod a diplomád és a doktorid, mint történész és végre nekivághatsz a nagyvilágnak.

Szerencsére az egyiptomi történelem mindig is érdekelt ezért sokat tudsz róla, de az elved szerint; mindig lehet többet tanulni.

Épp egy könyvet olvastál az egyiptomi istenekről, amit a múzeum könyvtárából hoztál ki. Most épp Basztet fejezetében voltál és a neki kiállított macska szobrot figyelted arról a padról ami szemben volt a műkincsel.

Steven épp az ajándékboltban volt és mint mindig amikor meglát téged, a tekintete rajtad ragadt. Figyelte ahogy a könyvet olvasod és néha felpillantasz a műtárgyakra. Tetszett neki az egyiptomi kultúra felé tett érdeklődésed és már nem egyszer gondolkodott rajta, hogy elhív valahova, de eddig még nem szedte össze hozzá a bátorságát.

Marc pedig odabent már vagy hússzor megforgatta a szemét. Steven pár napja jött rá arra, hogy ketten vannak. Ő és Marc, aki a kevésbé kedves és annál inkább veszélyes zsoldos énje.

Mikor egyszer felnéztél a könyvedből, úgy érezted, hogy valaki figyel téged, ezért körülnéztél. Megláttad Stevent amint a pultja mögött áll és téged néz. Már nem először kapod rajta, hogy figyel téged, és mint általában, most is integetni kezdtél neki. Ő pedig zavarában, mint mindig egy pillanatra elkapja a fejét, elpirul, majd visszapillant rád és egy szerény mosollyal int neked egyet. Te ezen mindig csak mosolyogsz és visszafordulsz a könyved felé, most viszont gondoltál egyet és becsuktad a könyvet, felálltál, majd megindultál felé. Ő ebből ellenben nem látott semmit, ugyanis Donna pont akkor ért oda hozzá egy dobozzal.

-Stevei, megtennéd, hogy arra figyelsz ami a dolgod és nem bambulsz el minden másodpercben valamire. -mondta Donna lerakva a dobozt a pultra. Meg sem várva Steven válaszát sétát el valahova, ő pedig letette a dobozt a pult mögé és visszaállt oda ahol az előbb volt. Arra viszont nem számított, hogy te már a pult mellet állsz és mosolyogva figyeled.

-Szia Steven. -mosolyogtál rá mire a férfi ugrott egy kisebbet. Ti ketten már beszélgettek egymással korábban, ugyanis mikor még csak az első pár alkalommal jártál a Múzeumban, egyszer kicsit eltévedtél és ő segített neked azzal, hogy elkisért oda ahova menni akartál. Akkor sokat beszégettetek és azóta is volt amikor szóba elegyedtetek.

☆Marvel Oneshots★Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ