Steve x Reader 🇺🇸⭐

175 10 2
                                    

HeyHey!
Ezt a részt a Kapitánnyal CassiaCat kérte. Remélem tetszeni fog és őszintén sajnálom, hogy ennyit kellett rá várni, de csak nemrég ért véget az érettségi időszak és most tudtam időt szakítani az írásra.
Minden esetre, remélem mindenkinek elnyeri a tetszését és ha van bármi vélemény, azt szívesen olvasnám a kommentek között.🥰
Jó olvasást!

T/N - te neved
V/N - vezeték neved
LB/N - legjobb barátod neve
Hossza: 4751
E/1

-Elfogunk késni az óráról! -szólt rám legjobb barátnőm kapkodva.

-Tudom. Menj, én megyek utánad! -intettem a fejemmel is, hogy nyomatékosítsam mondandóm. Én még a szekrényben pakolásztam kapkodva, LB/N pedig engem várt, azonban megszólalt a csengő, ami az óra 2 perc múlva való kezdését jelezte. Ő elindult, én pedig még gyorsan bevágtam a már felesleges könyvet a szekrénybe, majd becsuktam és bezártam azt. Miután ezekkel megvoltam én is sietve indultam el a terembe. Egyébként azért sietünk annyira, mert a tanár, aki az órát tartja szörnyen szigorú és ha csak egy percet is késünk kaphatjuk a büntetést.

LB/N-t már nem is láttam annyira lemaradtam tőle. Viszont akit láttam az a tanár volt. Épp akkor lépet be a terembe. Én is gyorsan odaértem és bementem a tanár után, de persze ő belém kötött.

-Miss V/N, késett. -mondta komoran a papírjait igazgatva.

-De hisz még be sem csöngettek. -próbáltam emlékeztetni, hogy még nem szólt a csengő.

-Maga felesel velem? -kérdezte egy mérges tekintet kíséretében.

-Nem feleseltem, mindössze csak azt mondtam, hogy még nem csöngettek be, ami igaz is. -védtem magam tovább.

-Ne merjen velem szemtelenkedni. -szólt rám kicsit feljebb emelve a hangját.

-De én... -kezdtem volna, de rám szólt.

-Büntetés! Egy 25 oldalas házi dolgozat. -szigorú tekintetétől nem ijedtem meg, inkább csak dühösebb lettem.

-De...

-Csöndet!

-De tanár úr... -próbálkoztam újra.

-Azt mondtam csöndet és üljön le! -parancsolt rám. Erre megszólalt a csengő.

-Hallja, most csöngettek be. -mondtam már tényleg szemtelenül, amint a csengő elhallgatott.

-Elég volt! 50 oldalas dolgozatot kérek! És mindet 1 emberről. Majd meglátjuk akkor szemtelenkedik-e még velem... És az az egy ember legyen mondjuk... Amerika Kapitány. -itt már majdnem elkezdtem vele kiabálni. Mondjuk az még szép, hogy őt választotta, hisz a Kapitány szerintem az egyetlen, akit ez a pasas kedvelni képes (szerintem tuti, hogy bele van esve...). És főleg most, mivel most vesszük a második világháborút. De ez akkor sem fair. 50 oldal 1 emberről? Az én életem még egy fél lapot sem tudna kitölteni. Az övé sem lehetne sokkal több, mint mondjuk 10 oldal, tekintve, hogy a Múzeumban és a töri könyvben sincs sokkal több írva róla.

A kiabálástól az tartott vissza, hogy barátnőm lerántott a székre, nehogy rontsak a helyzetemen. 50 oldal Amerika Kapitányról... Mire megírom megöregszem.

-Mivel jó hangulatban vagyok ma, ezért kap rá 3 napot. Nem többet, különben azonnal elbukta a feladatot. -mondta fapofával. Igazából nem is adhatott volna kevesebbet, mivel péntek van. Ha LB/N nem fogta volna a karomat még mindig, tuti, hogy felpattantam volna és lekiabáltam volna a pepit a fejéről. -Kezdjük az órát. -mondta a többieknek.

☆Marvel Oneshots★Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt