HeyHey!
Ez a rész Marvel_15_forever kérésének 2. része. Ezen kívűl még lesz egy rész amire szerintem szintén várni kell -amiért bocsi- pont mint erre és az első részre -amit szintén sajnálok-, de azért remélem tetszik ez a történet, ha nem is nagyon legalább egy kicsit.
Jó olvasást.T/N - te neved
T/V/N - te vezeték neved
Hossza: 1753
E/2Már egy ideje randizgatsz Stevenel. Néha kicsit -jó, nem kicsit hanem nagyon- furcsa tud lenni. Például amikor hirtelen elkezd magában beszélni, amikor megváltozik a személyisége vagy esetleg amikor eltűnik egy időre. Legutóbb 2 napra, amit valami nagyon fura magyarázattal igazolt. Most viszont tényleg valami nagyon furcsa dolog történt.
Épp Steven lakásában voltál és megint rákérdeztél az eltűnésére, már nem először. Neki pedig mint mindig, most is sikerült kitérnie a válasz alól, amikor kopogtak az ajtón. Steven ment ajtót nyitni és meglepetésére Layla volt az ajtó túl oldalán.
-Marc, már mindenhol kerestelek! -kezdte erélyesebben a nő.
-Layla, szerintem ez nem a legjobb időpont erre. -próbálta Steven csillapítani őt mielőtt bármit is hallhatnál belőle. Persze ez nem nagyon sikerült.
-Steven, ki az? -kérdezted odasétálva az ajtóhoz. Akkor láttad meg őt. Egy göndör és sötét hajú, gyönyörű nőt, aki ugyan úgy meglepődött, mint te.
-Marc? -kérdezte a nő a férfira nézve. Te csak értetlenül álltál ott és szinte mindenféle eszedbe jutott, ami arra utal, hogy Steven csinált valamit, ami rossz. Persze nem direkt csinálod, csak megijedtél.
-Szerinted ezt vajon hogy magyarázzuk ki nekik? -kérdezte Marc odabentről. Steven fejében pedig csak az járt, hogy elveszíthet téged, amit egyáltalán nem akar. Az első randi óta tudja, hogy szeret téged, ezt hiába nem mondta még ki, de így érez és biztos benne, hogy nem akar elveszíteni. Még Marc is megkedvelt téged, hiába nem mutatja ki.
-Ki az a Marc, Steven? -kérdezted te is a férfire nézve. Ő csak állt kettőtök előtt és nem tudta mit csináljon. Elakarta mondani az igazat, de nem tudta, hogy reagálnál rá. Layla már tudott a két személyiség létezéséről, épp ezért is jött rá arra, hogy most Stevennél van az irányítás. Te hirtelen a nőre néztél, majd vissza Stevenre. -És ő ki? -tettél fel még egy olyan kérdést, ami csak még jobban összezavarta őt.
-Steven. Ne merészeld! -szólt rá odabentről Marc. Nem akarta, hogy kikotyogja a titkukat, vagy bármi olyat, ami veszélybe sodorja őket és ezáltal téged is.
-Jól van, rendben. Layla, gyere be légyszíves. T/N mindent megmagyarázok, esküszöm! -kezdte Steven, mire Layla belépett a lakásba és becsukta az ajtót, te pedig még mindig értetlenül vártad a magyarázatot.
-Steven! -szólt rá Marc ismét kicsit keményebben. Ti eközben beljebb mentettek és vártál.
-Várok Steven. -szólaltál fel, mire a férfi rád emelte a tekintetét. A hangod nem volt mérges, sőt még enyhén frusztrált sem. Nyugodtan akartad kezelni a helyzetet, tekintve, hogy láttad rajta milyen ideges. Eldöntötte. Elmond neked mindent.
-Steven, ne merd!
-Ő Layla az ex-feleségem, vagyis Marc ex-felesége, aki én vagyok, de nem teljesen. -kezdet bele a magyarázatba Steven kissé idegesen és persze nem sok sikerrel.
-Steven, miről beszélsz? -kérdezted még mindig higgadtan, de belül valamiért rossz érzésed volt. Előre féltél attól, amit mondani akar. Nem tudod miért, de kicsit félsz attól, ami miatt így kezdet el neked beszélni. Főleg mivel lényegében értelmetlen halandzsa volt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
☆Marvel Oneshots★
ContoSzerintem a cím mindent elárul. Kis Marvel novellákat/egyperceseket írok ide, mert sok a felesleges agyszüleményem. Kéréseket elfogadok. Karakterekkel és színészekkel is egyaránt lehet kérni. A karakterek a Marvel és Sten Lee tulajdonai, kivéve a...