Loki x Reader 💚🐍

349 12 0
                                    

Hossza: 743
E/1
T/N - te neved
R/K/N -random királyi név

Most lépek be az asgardi palotába. Felvágós egy hely az biztos. Minden színarany, még az őrök is.

Hogy miért vagyok itt életemben előszőr és miért nem akarok itt lenni? Ezt egy szóval fogom megválaszolni. Méghozzá azzal hogy; "házasság".

Hozzá kell mennem Odin fiához. Az apám és Odin jó szövetségnek tartja, ugyanis a mi népünk eddig nem egyszer lázongott a Mindenek Atyja ellen. Így mivel mind két "gyermek" betöltött egy bizonyos kort -ami annyit tesz, hogy már több mint 1000 éves- házasságot köthet egymással, ezzel végleges szövetséget is a népek között.

De ezzel már csak egy probléma van. Nem akarok férjhez menni. Főleg nem egy szőke herceghez egy kalapáccsal. De most komolyan. Mit csináljak vele? Fonjam be a haját? Kész röhej...

Mikor beléptem az óriási terembe is, ezen gondolkodtam. Ott ült Odin, oldalán Friggával, másik oldalán pedig az én "drága" jövendőbelimmel. De volt ott még valaki az őrökön kívül. Loki. Őt felismertem és még talán nem is utálom annyira mit a többi jelenlevőt. Frigga oldalán állt, fekete és méreg zöld ruhákat viselt, rajtuk arany mintákkal és szegélyekkel.

Amint végignéztem Thoron, kissé elkapott a hányinger. Már nem azért, biztos tetszik egy átlagos asgardinak, de nekem inkább olyan volt, mint a romantikus könyvekben az eléggé eltúlzott karakterek. Giccses és túl sok. Végülis mit vár az ember egy szőke hercegtől?

Mikor megálltunk, jött a meghajlás ami nálam egy előkelő fejhajtás volt. Lényegében csak lassan biccentettem. Utálok meghajolni.

Mikor felnéztem láttam, hogy a sötétebb színekbe őltözött asgardi Isten elmosolyodik. Nem tudtam mire vélni.

-R/K/N. -szólította meg Odin az apámat, majd rám nézett. -Hercegnő. -biccentett felénk. Majd az apám előadta az unalmas dumáját, arról hogy egyesíthetjük a birodalmainkat a mi összeadásunkal. Mondanom sem kell, hogy végig azon gondolkodtam, hogy milyen pocsék lesz az életem a kalapácsos fafej mellet. Vajon még meg tudnék pattanni? Nem hiszem, mert akkor apám kicsinálna. Vagy mással öletne meg. Csupa jobbnál jobb elképzelések, mi?

Viszont azt is észrevettem, hogy Loki engem figyel és mosolyog. Ezt még mindig furcsáltam.

-Hercegnő. Megkérdezhetem hogy miért visel feketét? -nézett rám Odin a nagy szoknyás, csipkés, csillogó és szinte mindenhol fekete ruhámra utalva, amiben egy csepp szín sem volt.

Majdnem rávágtam, hogy azért mert, ha ez az esküvő megtörténik, akkor tuti hogy nem sokra rá a temetésem is bekövetkezik és csak előkészítem a ruhát. De az apám a könyökével megbökött mielőtt válaszolhattam volna. Morogva de kiböktem egy elfogadható választ.

-A népünknél a fekete egy ünnepi szín. Gondoltam ez a legalkalmasabb eme nemes napra. -fogalmaztam meg olyan kedves hangsúllyal amennyire csak bírtam. Mondjuk a fekete tényleg ünnepi szín. Csak azt nem mondtam milyen ünnepé. Mivel Odin elhitte folytatták a bájcsevejt apámmal.

~Ugye tudja hercegnő, hogy hazudni egyáltalán nem szép dolog. ~hangzott a fejemben egy vadidegen hang. Először meglepődtem, de amikor a vigyorgó Lokira néztem aki még mindig engem vizslatott, eszembe jutott, hogy az asgardi varázslók és boszorkányok képesek olvasni mások fejében és beszélni hozzájuk tudat alatt egy varázsige segítségével.

~Az lehetséges, de mások fejében turkálni sem éppen illendő. ~válaszoltam neki gondolatban.

~Pedig igen csak élvezem hallgatni testvérem szidalmazását egy hercegnőtől. Még nem igen fordult elő, hogy engem inkább kedveltek mint drága bátyámat. ~folytatta a társalgást tudat alatt.

~Egyébként van nevem is. T/N. Örülök a találkozásnak! Ellentétben a bátyáddal. ~mosolyodtam el egy kissé én is.

~Hercegnőhöz illő név. Egyébként úgy szintén T/N hercegnő. ~mosolygot. Tetszett a mosolya, de nem akartam erre gondolni, mert... hát elég ésszerű miért.

Pár perc múlva az apámék mindent megbeszéltek és jöhetett a leánykérés.

-Fiam, kösd össze eme két családot és két népet. -hangzott Odin mély hangja a teremben. Most jött el a pillanat amikor Thor megkéri a kezem. Csodás....

Viszont ahelyett, hogy Thor lépet volna elém Loki jelent meg előttem egy gyönyörű smaragdzöld gyémánt gyűrűvel. Szerintem mondanom sem kell, hogy nagyon meglepődtem.

Letérdelt és a gyűrűt nyújtotta.

-T/N hercegnő. Megtisztel azzal, hogy hozzám jön és egyesítjük birodalmainkat? -kérdezte de a ravasz mosoly még ott volt az ajkain. Összeszedtem magam a döbbenetből és a nyugotságot előrehelyezve válaszoltam.

-Igen. -ezzel az ujjamra került a gyűrű, ő felállt és Odin bejelentette, hogy ünneplünk. Ekkor Loki a fülemhez hajolt.

-Remélem nem okoz problémát, hogy megfosztottalak attól az örömtől, hogy Thor legyen a férjed. -mosolyog csínytalanul mire halkan felkuncogtam.

-Nem mondanám problémának, sőt inkább megkönnyebülésnek. Alig várom hogy megismerjem a csínytevések Istenét. -mosolygok rá.

-Ez kölcsönös, T/N hercegnő! -ezzel belémkarol és együtt lépünk be egy terembe az ünneplők közé.


Tanulság: A kényszerházasság is csak úgy jó ha Loki az akihez kényszeríteni akarnak. Mondjuk oda minek a kényszer?

HeyHey! Most egy Loki-s részt hoztam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


HeyHey!
Most egy Loki-s részt hoztam. Remélem tetszik, és ha így van nyugodtan hagyj itt egy csillagot vagy kommentet.
További szép reggelt/napot/estét vagy esetleg késő éjszakát!

By: Zurui Kicune

☆Marvel Oneshots★Donde viven las historias. Descúbrelo ahora