Pietro x Reader 💙

265 6 0
                                    


HeyHey! Ezt a pietro x Readert nightwish_fanforever kérte. Tudom, sokat késtem vele, de elég sokat is írtam, ami remélem kárpótol érte.
Ez a rész a Bosszúállók: Ultron kora nyomán íródott, de nem teljesen követi a filmet és valahol teljesen el is tér tőle.
Remélem tetszeni fog. Jó olvasást!

T/N - te neved
V\N - vezeték neved
KSZ/N - kedvenc színed neve
Hossza: 11400
E/1

Tessék?! Ez most komoly? -akadtam ki egy kissé, tekintve, hogy Tony Stark felkért engem, hogy legyek a Dj-je. Ez hihetetlen. Mármjnt ő TONY STARK!.. És felkért engem, egy mezei Dj-t, hogy én csináljam a zenét a Bosszúállók tornyában. Hihetetlen. De persze bevállaltam. Hisz ilyen ajánlat nincs minden nap.

Ellenben miután elválaltam csak akkor jöttem rá, hogy talán hiba volt a részemről. Tekintve, hogy gyerekkorom óta képességeim vannak nem volt valami jó ötlet. De csak nem fogok lebukni és a titkom, hogy boszorkány vagyok sem fog kiderülni.

A buli ma este van és már összeszedtem minden cuccom. Még elköszöntem a bácsikámtól és már mentem is a Stark toronyhoz. Amint odaértem és átjutottam a furcsa biztonsági rendszeren megláttam őt. Tony Starkot. Ahogy nemsokkal később ő is meglátott engem.

-Ááá... A Dj kiscsaj! Már sok jót hallottam rólad és a zenédről. -sétált oda elém egy széles vigyorral az arcán.

-Az jó. Gondolom. -feleltem kissé zavarban. De nem csoda, hisz ő Tony Stark!

-Még szép. Na de, ha kész vagy menj fel. Ott a Dj pult és onnan a legjobb a kilátás. Ha kérdésed lesz, csak keres meg. Itt leszek valahol a tömegben. -mondta gyorsan majd el kellett sietnie ugyanis azt hiszem valaki összetört valamit, mert az a valami nagyot csörömpölt.

Felmentem arra a fém korlátokkal ellátott elég magason lévő emelvényfélére, ahol megtaláltam a pultot és mindent a helyére tettem rajta. Csatlakoztattam a laptopom és minden más szükséges dolgot, majd tettem egy próbát. Beindítottam az egyik kedvenc zenémet és mivel jól szólt, lejjebb vettem a hangerőt és hagytam végigmenni a számot.

-Jól szól! -kiált fel hozzám eléggé hangosan Mr. Stark. Nem tudtam erre mit kellene mondanom, ezért csak kínosan mosolyogni kezdtem és bólogattam egy kicsit.

Nemsokkal később elkezdtem játszani a zenéket és rá pár perccel pedig elkezdtek megérkezni a vendégek. Rá egy órával már annyian voltak, hogy ha lent lettem volna már tuti elvesztem volna a tömegben. Egyre többen lettek és egyre kevesebb hely lett odalent, főleg a táncparketten. Majd Stark egyszercsak feljött hozzám.

-Mostantól te vagy a kedvenc kis Dj-m. -mosolygott rám már kissé ittas állapotban, de még ahoz képest józan volt.

-Köszönöm. -mosolyodtam el én is kissé.

-Mond csak, hogy lett belőled Dj ilyen fiatalon? -kérdezte és nekitámaszkodott a fémkorlátnak.

-Öhm... Miután a szüleim meghaltak a bácsikámhoz kerültem, aki kissé beteges. Kellet egy munka és mivel szeretem a zenét és a technológiát, így Dj lettem. Plusz ez az állás nagyon jól fizet és nem kell sokat dolgoznom, csak zenéket mixelni otthon. -beszéltem kicsit hangosabban a zene miatt. Miután elmondtam a történetet még beszélgettem kicsit Mr. Starkkal, de neki vissza kellet menni a vendégekhez, pedig elmondása szerint bír engem és szívesen dumcsizna tovább.

Még pár óra eltelt, mikor hirtelen megszólalt a telefonom. Kivettem a telefont a zsebemből, messzebb mentem a hangfalaktól és felvettem azt.

-Halló?

☆Marvel Oneshots★Donde viven las historias. Descúbrelo ahora