Fury x Reader 👁🖤

95 5 2
                                    

HeyHey!
Egy ideje nem volt rész, amiért bocsi, de ez az érettségi szezon és kicsit be vagyok havazva. A részt DessRedicat kérte és tőle is bocsánat, hogy ennyit késtem vele. Ez az x Reader egy baráti kapcsolat a karakter és olvasó között -csak gondoltam tisztázom. Remélem tetszeni fog és jó olvasást!

T/N - te neved
RV/N - random vezetéknév
Hossza: 2873
E/2

-Ugyan már... Ez komoly? Nem csináltam semmit. -forgattad a szemed az ügynökre, aki jelenleg a S.H.I.E.L.D. épületébe cipelt téged. Bilincs, két kísérő őr a téged rángató mögött és persze a fegyver a kezükben, ami elengedhetetlen volt.

-T/N V/N, körözik lopásért, csalásért, megtévesztésért, csempészésért, garázdaságért, hamis magániratok felhasználásáért, készítéséért és árusításáért, hatóság félrevezetéséért, hatóság elleni erőszak alkalmazásáért, kémkedésért, titkos információk árusításáért, tiltott szerencsejáték szervezéséért, üzletszerű kéjelgésért, lőfegyverrel való visszaélésért, zártörésért, személy elleni erőszakért és még pár egyéb nem teljesen önre bizonyítható gaztettért. -sorolta a melletted sétáló ügynök. Igaz, elkövettél néhány dolgot, de nem gondoltad, hogy ilyen sokat. Egy kicsit meg is lepődtél rajta.

-Hé hé hé... Szó sem volt kéjelgésről! Sőt, ezt ki kérem magamnak! Meg személy elleni erőszak? Jó, egyszer bemostam egy őrnek, aki elájult, de ez nem akkora dolog. Ez naponta megtörténik az utcákon... De... A többi kábé stimmel. Azaz a szerencsejátékos dolgot nem csak én szerveztem, de persze ez nem jelenti azt, hogy nem volt hozzá közöm szóval... Khm... -gondoltad itt lenne az ideje, hogy befogd, ugyanis talán nem kellene ilyeneket mondanod.

Az ügynökök bevittek egy kihallgatóba, ahol leültettek és hozzábilincseltek az asztalhoz. Azon gondolkodtál, hogy tudnád feltörni a zárat, hogy leléphess innen. Vagy mi lenne, ha magaddal vinnéd az asztalt is? Mármint nem nézett ki nehéznek és az itt dolgozókat még azzal is simán át tudnád verni és eltűnni innen. Végül is meg tudnád oldani... ~gondolkodtál el kicsit. A koncentráció ilyen helyzetekben nem volt az erősséged és képes voltál a legostobább dolgokon is elmélkedni, esetleg fennakadni. Ellenben amikor be kellett törni valahova vagy elakartál érni valamit nem volt nálad zseniálisabb ember.

Az ajtó, ami összekapcsolta a reflexiós üveg két oldalán lévő szobákat, kinyílt. És őszintén, kicsit meglepődtél azon, hogy Nick Fury lépett a szobába. Azt hitted kicsit elfoglaltabb ennél, de úgy tűnik mázlid van.

-Minő megtiszteltetés... A nagy Nicholas Joseph Fury leereszkedik hozzám az irodájából. Maga a S.H.I.E.L.D. igazgatója személyesen. -hüledeztél előtte egy gúnyos mosollyal az ajkaidon. Utáltad ezt a férfit és nem csak azért, mert most az egyszer, életedben talán először elkapott valaki és az a valaki ennek a férfinek a parancsait követte -vagyis lényegében ő érte a felelős-, hanem azért is, mert sok sérelmednek volt az okozója a múltadban.

-V/N. -nézett a szemedbe a férfi, mire te csak megforgattad azokat. -Már jó ideje keres a rendőrség, az FBI és a CIA is. Elég messzire sodródtál attól, aki akkor voltál. -emlegette fel a múltat. Ha valaki megemlítette a múltad akár csak egy kis részét mindig dühös lettél. De most csak azért sem akartad ezt kimutatni pont előtte. Nem akartad megadni neki az örömet, hogy feldühíthet.

-Hát igen... Tudod nem mindenki képes eljutni odáig, hogy a „jóügyért" bűnözzön. Vagy hogy vezesse azokat, akik megteszik helyette. -mutogattál idézőjelet az ujjaiddal, kiemelve a véleményed.

☆Marvel Oneshots★Où les histoires vivent. Découvrez maintenant