11. Bölüm

3.2K 315 102
                                    

Bayan Jeon bir müddet çocukları dinlemiş sonrasında ise Jimin'in kendisi hakkında konuşmadığını duyduktan sonra işleri ilgilenmişti bir süre. Sonrasında ise Jimin'in annesine hala cezasını vermediğini hatırlamıştı. Hemen odasından çıkmış ve kürenin olduğu odaya gitmişti. Birkaç büyü yaparak küreyi birkaç saatliğine görünmez yapmıştı. Sonrasında ise odayı kilitleyip çıkmıştı. Bayan Park ile yüz yüze görüşecekti.

➕➕➕➕➕➕➕➕➕

Görünümünü tamamen insanlara benzetmiş ve dünyaya ışınlanmıştı. Bayan Park'ın evinin önündeydi. Uzun zaman sonra onu görecekti ve hem mutlu hem de üzgündü. Kapıyı tıkladı ve bir müddet açılmasını bekledi. Kapı yavaşça açıldığında ise:

"Beni özledin mi Hijoon? Ya da şöyle sorayım beni özledin mi abla?"

Demişti. Bayan park ise karşısında gördüğü kişi ile şaşırmıştı.

"Haeyeon senin burada ne işin var?"

Demişti Bayan Park. Kraliçe ise gülmüş ve

"Beni içeri davet etmeyecek misin? Birkaç saatim daha var."

Demişti. Hijoon ise kardeşinin geçmesi için kenara çekilmişti.

"Anlat bakalım niye geldin buraya? İki yıldır görmüyorum seni. Boş yere gelmezsin sen buraya."

Demişti. Haeyeon ise gülmüş ve

"Seni özlemiş olamaz mıyım?"

Demişti. Hijoon gözünü devirmiş ve

"Beni merak edip de o kadar yolu gelmezsin buraya hele de Jungkook'u bırakıp."

Diyip kahkaha atmıştı.

"Seni öldürseler Jungkook'u bırakıp gelmezsin. Şimdi söyle ne var?"

Demişti. Haeyeon ise:

"Jungkook güvenli ellerde sanırım. Gerçi bunu sana sormam lazım güvende mi oğlum?"

Demişti. Hijoon ise kaşlarını çatmış ve

"Ben ne alaka? Ben nereden bilebilirim."

Demişti. Bayan Jeon ise:

"Jimin'i senin kadar bilen yoktur."

Demişti. Bayan Park ise oğlunun adını duyduğu gibi kardeşinin yakalarına yapışmıştı.

"Jimin ne alaka? Oğlum niye Jungkook'un yanında?"

Demişti. Kraliçe ise:

"Bunun cevabını sana gösterebilirim."

Demiş ve bilekliğinden onların görüntüsünü yansıtmıştı. Jimin ve Jungkook yan yanaydı. Jimin yüzünde ki izlere dokunuyordu. Jungkook ise gömleğini çıkartıp ona vücudunda ki izleri göstermeye başlamıştı.

Bayan Park gördükleri ile daha fazla dayanamamış ve yere çökmüştü. Yıllar sonra ilk kez oğlunu görüyordu ve oğlu eşini bulmuştu. Jimin, Jungkook'u inceliyor, Bayan Park ise oğluna bakıyordu. Büyümüştü. Çok güzelleşmişti. Sonra Jungkook'a döndü. Onu en son doğduğunda görmüştü. Bir müddet onlara bakmış ve ağlamaya başlamıştı.

Kraliçe görüntüyü kapattıktan sonra kardeşinin önüne oturmuştu. Bayan Park kendinden geçercesine ağlıyordu. Bayan Jeon onun nasıl bir acı çektiğini anlayabiliyordu. O da evlatlarından uzak kalmıştı ve kalmaya da devam ediyordu.

"Hijoon söyle şimdi bana oğlum güvende mi sence?"

Demişti. Hijoon ise kardeşine dönmüş ve

"Boz bu evliliği. Yalvarırım sana Haeyeon."

INESTIMABLE/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin