19. Bölüm

2.6K 255 82
                                    

Jimin eğilmiş kendisine bakan Jungkook'a artık gerçekleri anlatmak istiyordu. Çok yorulmuştu. Daha fazla saklayabileceğini sanmıyordu. Jimin ayağa kalkmış ve

"Odanda konuşalım mı?"

Demişti. Bahçede biri onları duyabilirdi ve bu ikisi için de iyi olmazdı. Kraliçenin dinleyemediği tek oda Jungkook'un odasıydı. Jungkook onu onaylamış ve elini tutarak onu kendi odasına getirmişti. İçeri girdiklerinde Jimin yatağa oturmuş ve Jungkook'u da karşısına oturtmuştu.

"Bunları sana anlatacağım için özür dilerim. Daha fazla katlanamıyorum buna. Özür dilerim."

Demişti. Gözleri doluydu. Her an ağlayacak gibiydi.

"Her şeye başından mı başlamalıyım?"

Demişti sonra. Jungkook ile değil de daha çok kendisi ile konuşuyor gibiydi. Jungkook sevgilisinin ellerini tutmuş ve

"Anlat güzelim en başından ne biliyorsan hepsini anlat."

Demişti. Jimin ise:

"Ama ya anlattığımda her şey çıkmaza girerse."

Demişti. Jungkook ise gülümsemiş ve

"Beraber çıkarız o çıkmazdan. Biz beraber olduğumuz sürece her şeyi yaparız."

Demişti. Jimin ise üzüntü ile:

"Sorun da orada ya. Ya beraber olamazsak ben bunları anlattıktan sonra."

Demişti. Jungkook ise gitgide daha da meraklanıyordu. Jimin neden bu kadar endişe ediyordu. Jungkook ona anlatması için zaman tanımaya başlamıştı. Jimin diyeceklerini bir müddet düşünmüş ve derin bir nefes alarak Jungkook'a bakmıştı.

"Jungkook yollar önce seninle Matmazel Noir hakkında konuşmuştuk hatırlıyor musun?"

Demişti. Jungkook ise gerilmeye başlamıştı.

"Hatırlıyorum güzelim de ne alakası var şu an onunla."

Demişti. Jimin ise sıkıntıyla oflaşmış ve

"O gün birkaç şey öğrendim ben. Öğrenmemem gereken şeyler öğrendim."

Demiş ve ağlamaya başlamıştı. Bunların hiçbirini kendi isteğiyle öğrenmemişti ki. Jungkook ağlayan sevgilisine sarılmış ve

"Güzelim istersen başka zaman anlat bana. Bugün yeterinde ağladın zaten."

Demişti. Jimin ise başını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Bugün anlatmazsam bir daha asla anlatamam."

Demiş ve eklemişti.

"Beni kesmeden dinle olur mu?"

Demişti. Jungkook ise başını olumlu anlamda sallamıştı. Jimin derin bir nefes almış ve diyeceklerini kafasında düzenlemeye başlamıştı.

"O gün biz kraliçe ile yanından ayrıldığımızda benim odama gittik. Bana bağırıp çağırmaya başladı. Seninle bu konuyu asla konuşmamam gerektiğini söyledi. Sonrasında ise bazı şeyler gösterdi."

Demişti. O anı hatırladıkça korkuyordu. Gözlerini kapatmış ve bir müddet sakinleşmeye çalışmıştı. Jungkook ise merakla sevgilisini izliyordu.

"Ne gösterdi sana güzelim?"

Diye sormuştu Jungkook. Jimin ise titrek bir nefes almış ve

"Gerçek güzünü gösterdi. Jungkook kraliçe yıllardır bir maskenin arkasında saklanıyor. O..."

INESTIMABLE/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin