2 Yıl Sonra
Jimin yataktan mide bulantısı yüzünden hızlıca kalkmış ve banyoya doğru koşmuştu. Jungkook ise eşinin yanından adeta koşarak gitmesi ile uyanmış ve eşinin peşinden tam uyanmasa da düşe kalka ilerlemişti. Jimin banyoya girdiği gibi klozeti açmış ve kusmaya başlamıştı. Jungkook ise telaşla eşinin arkasını okşuyordu. Jimin kustuktan sonra biraz kendine gelmiş ve eşine dönmüştü.
"Jungkook çık lütfen bakma."
Demişti. Jungkook ise eşinin sırtını okşamış ve
"Rahat ol bebeğim. Böyle şeyler için benden utanmana gerek olmadığını biliyorsun."
Demişti. Jimin ise tam ağzını açmıştı ki yine kusmuştu. Jungkook ise eşinin saçlarını arkaya atmış ve sırtını okşayarak kendince eşine destek olmuştu.
➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
Jimin yatakta yorgunca uzanırken Jungkook sıcak bir çorbayla içer girmişti.
"Bebeğim ben geldim. Biraz daha iyi misin?"
Demişti. Jimin ise başını olumsuz anlamda sallamıştı. Eşine iyiyim diyerek yalan söylemeyecekti çünkü eşi her şeyi hissediyordu. Jungkook yavaşça eşinin yanına yaklaşmış ve dökmemeye çalışarak çorbayı yatağın yanında ki komidinin üstüne koymuştu. Sonrasında ise eşine dönmüş ve
"Hadi seni yedirelim biraz. Günlerdir doğru dürüst bir şey yemedin. Doktorlarla da görüştük bugün gelip kan testi alacaklar. İyi olacaksın bebeğim."
Demiş ve eşinin saçlarını öpmüştü. Sonrasında ise eşini dikleştirmişti. Jungkook çorbadan bir kaşık almış ve eşine uzatmıştı. Jimin ise burnuna gelen koku ile midesi bulanmış ve kaşığı itip yataktan kalkmıştı. Hemen banyoya koşmuş ve bu sefer kapıyı kitlenmişti. Jungkook ise elinde ki kaşığı çorbanın içine bırakmış ve banyoya koşmuştu. Kapıyı açmaya çalıştığında ise açamamıştı.
"Bebeğim aç kapıyı lütfen. Endişeleniyorum."
Demişti. Jimin ise bir müddet kusmuş ve ayağa kalmıştı. Ayağa kalması ile yere düşmesi bir olmuştu. Son gördüğü ise yerde ki kanlardı.
......
Jungkook içeriden gelen düşüş sesi ile kapıyı zorlamış ve açmıştı. Eşi yerde kanlar içerisinde yatıyordu. Jungkook telaşla Jimin'e yaklaşmış ve nabzı atıyor mu diye bakmıştı. Nabzı da atıyordu, nefes de alıyordu. Eşi sadece bayılmıştı.
Jungkook eşini yatağa yatırmış ve muhafızlara şifacıya haber vermelerini söylemişti. Çok geçmeden şifacı odaya girmiş ve kraliçeyi incelemeye başlamıştı. İçeride sadece şifacı, kral ve kraliçe vardı. Şifacı endişeyle krala dönmüş ve
"Efendim onu hastaneye götürmemiz lazım. Sanırım kraliçemiz hamile. Emin olmak zorundayım."
Demişti. Jungkook ise onu onaylamış ve
"Sen çık ve görevlilere söyle arabayı hazırlasınlar. Ayrıca herkese söylesinler hastane yolu açılsın. Ben eşimi hazırlayıp geliyorum."
Demişti. Şifacı odadan çıktığında ise eşinin üstünde ki geceliği çıkartmış ve gündelik bir şeyler giydirip kucağına almıştı. Jungkook eşine zarar gelmesinden ölesiye korkuyordu. Jungkook neredeyse koşarak saraydan çıkmış ve arabaya binmişti. İkili hızlı bir şekilde hastaneye geldiklerinde ise çalışanlar hemen kraliçeyi sedyeye yatırmış ve içeri sokmuşlardı. Sağlık çalışanları şifacının yönlendirmesi ile Jimin'i délicat doğum bölümüne almışlardı. Jimin'i yavaşça ultrason cihazının yanında ki sedyeye yatırmış ve karnının üstüne bir jel sürüp bakmaya başlamışlardı. Şifacı biraz makineyi Jimin'in karnında gezdirdikten sonra durmuş ve krala dönmüştü sevinçle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INESTIMABLE/JİKOOK
FanfictionPrens Jungkook'un eşi tüm gezegende aranıyordu. Gezegende ne kadar délicat varsa hepsi saraya toplanmıştı. Prensin eşi ise sarayın zindanında unutulan melez çocuktu. /Yepyeni bir tür bu yüzden birinci bölümü dikkatli okuyun./ /İzinsiz (ç)almayın b...