Κεφάλαιο 17

146 20 4
                                    

Ύστερα από κάποιες ώρες, ο Άρης φεύγει τελικά από το σπίτι της Λήδα, η οποία προσπαθούσε μάταια να τον πείσει, πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος και αυτό ήταν και το λογικό άλλωστε. Ακόμη και η ίδια η Λήδα, φαίνεται να είναι περισσότερο στα λογικά της σε αυτό το θέμα από τον Άρη, ο οποίος μεσ'την απελπισία του πίστεψε, έστω και για μια στιγμή, ότι θα μπορούσε να είναι ξανά μαζί με την Κυβέλη...

Μόλις φτάνει έξω από το κτήριο που μένει, ανοίγει όπως—όπως την είσοδο και ανεβαίνει τρέχοντας στο διαμέρισμά του.

Εκεί, βρίσκονται η Άννα και ο Διονύσης, οι οποίοι τον ενημερώνουν ότι δεν έχουν καταφέρει ακόμη να εντοπίσουν την Σύνθια.

Ωστόσο, ο Άρης, ο οποίος φέρεται σαν να είναι ήδη υπνωτισμένος, δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στο θέμα, σαν να μην τον απασχολεί καθόλου το γεγονός της εξαφάνισής της και κατευθύνεται γρήγορα προς το δωμάτιό του...

Ανοίγει τον υπολογιστή του και αρχίζει να ψάχνει πληροφορίες σχετικά με την ύπνωση και το ταξίδι στον χρόνο.

Φαίνεται πως η παρέα του με την Λήδα έχει αρχίσει να αποφέρει καρπούς για την ίδια, μιας που για πρώτη φορά, ο Άρης την πήρε στα σοβαρά και πίστεψε κάθε θεωρία που του πλάσαρε, παρόλο που την δεδομένη στιγμή η ίδια δεν το επιθυμούσε και αυτό, για το καλό του Άρη· η αγάπη του όμως για την Κυβέλη και η εμμονή του να την ξαναδεί, ήταν πολύ πιο δυνατά συναισθήματα από την λογική του...

Την ρώτησε αρκετές φορές, με ποιον άλλον τρόπο θα μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί της, όμως η ίδια παρόλο που αρνιόταν πως υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από την ύπνωση, εκείνος δεν την πίστεψε...

Έτσι, αποφάσισε να ψαχτεί μόνος του, αλλά χωρίς την βοήθεια της Λήδα, ήταν δεδομένο ότι θα ήταν σαν έψαχνε ψηλούς στα άχυρα και αργά ή γρήγορα, θα την αναζητούσε και πάλι...

Από ότι φάνηκε τελικά, η Λήδα ήταν χωμένη σε πιο σκοτεινά πράγματα από το Φενγκ Σούι και τον καθιερωμένο της διαλογισμό για χαλάρωση.

« Άρη, το ένα φέρνει το άλλο και η ανθρώπινη περιέργεια είναι το χειρότερο...» Θυμάται να τον προειδοποιεί, πριν εκείνος φύγει.

« Όσο περισσότερο ψάχνεις, τόσο πιο πολλά θα βρίσκεις.»

Τι να εννοούσε άραγε...; Η Λήδα προσπάθησε να τον προειδοποιήσει πολλές φορές όμως εκείνος δεν άκουγε, και η ξεροκεφαλιά του, θα του κόστιζε πολύ πιο ακριβά από ότι περίμενε...

Χαμένη στον Χρόνο Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt