Η σχέση τους κράτησε για περίπου εξίμιση χρόνια, όμως η ιστορία τους, δεν ήταν γραφτό να τελειώσει ακόμη, παρόλο που όλα έδειχναν το αντίθετο...
Για εκείνον, η Κυβέλη αποτελούσε τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής του. Ήταν αγνή και την ενδιέφεραν οι τέχνες.
Κάθε είδους τέχνη για αυτήν, ήταν και μια νέα πρόκληση. Της άρεσε να ασχολείται με πολλά δημιουργικά πράγματα, ήταν ντροπαλή και σεμνή κι αυτό πάντοτε τον γοήτευε σε εκείνη...
Ήταν πανέμορφη. Όσο περισσότερο περνούσαν τα χρόνια, εκείνος την ερωτευόταν ολοένα και περισσότερο. Εκείνη, ήταν παιδί όταν τον πρωτογνώρισε και ξαφνικά, έγινε ολόκληρη γυναίκα.
Ήταν ο πρώτος της. Σε όλα. Ο πρώτος άνθρωπος που ερωτεύτηκε και στη πορεία αγάπησε. Ο πρώτος άντρας με τον οποίο πλάγιασε και μοιράστηκε το κρεβάτι της. Ο σύζυγος της, ο άνθρωπος με τον οποίο θα ζούσε για το υπόλοιπο της ζωής της, γι'αυτό και παντρεύτηκε άλλωστε από τόσο μικρή ηλικία. Ήταν ο πρώτος της και ο τελευταίος...
Μάιος 16, 2020
Είναι τα εικοστά τρίτα γενέθλιά της. Με τον Άρη συγκατοικούν εδώ και μια πενταετία, ενώ τα τρία τελευταία χρόνια είναι κι επίσημα ζευγάρι. Οι δυο τους δηλώνουν ακόμη τρέλα ερωτευμένοι, παρά τα μικροπροβλήματα που τους επιφέρει η συγκατοίκηση και η καθημερινή τους ρουτίνα.Σήμερα ο Άρης είναι εικοσιοκτώ ετών. Ένας ολόκληρος άντρας έτοιμος να κάνει οικογένεια. Με την Κυβέλη έχουν συζητήσει αρκετές φορές το ενδεχόμενο να κάνουν ένα παιδί, αλλά η ίδια δεν είναι έτοιμη ακόμη, καθώς θέλει να ολοκληρώσει την πρακτική της και να βρει μια σταθερή δουλειά πάνω στο αντικείμενο των σπουδών της.
Όλα αυτά τα χρόνια, η αγάπη της για τη ζωγραφική δε πάει στράφη. Ευτυχώς γι'αυτήν, το σπίτι τους είναι αρκετά ευρύχωρο και με αρκετά περισσευούμενα δωμάτια, ένα εκ των οποίων έχει μετατρέψει σε ατελιέ. Η ίδια τελείωσε οικονομικά, ενώ τώρα εργάζεται ως δόκιμη σε ένα τοπικό λογιστικό γραφείο. Ήταν μια δύσκολη περίοδος για εκείνη και τη σχέση της με τον Άρη, εφόσον έπρεπε να φύγει για κάποιο χρονικό διάστημα από την Κρήτη με κατεύθυνση προς Αθήνα. Εκείνος δεν άργησε να την ακολουθήσει.
Ο ίδιος παράτησε το μπάσκετ γιατί αποφάσισε να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά σε εκείνη. Βρήκε μια δουλειά σε ένα αρτοποιείο, ενώ έκανε μερικά έξτρα μεροκάματα ως διανομέας, όμως όλα ήταν καθαρά από δίκη του επιλογή.
ESTÁS LEYENDO
Χαμένη στον Χρόνο
Misterio / SuspensoΕκείνη χορεύει με τους αγγέλους, καθώς ο Άρης ψάχνει απεγνωσμένα έναν τρόπο για να τη φέρει πίσω... Η στιγμή που η Κυβέλη χάνει την ζωή της μπροστά στα μάτια του, έχει χαραχθεί για πάντα στην μνήμη του. Ριζωμένη βαθιά στις πιο σκοτεινές του αναμνήσ...