Είναι 13:20 και η Σύνθια ακόμη δεν έχει γυρίσει στο σπίτι από το προηγούμενο βράδι. Η φίλη της, Άννα, παρόλο που προσπαθεί να δείξει ψύχραιμη, είναι αναστατωμένη, καθώς πηγαινοέρχεται εδώ και αρκετή ώρα, από το σαλόνι στην κουζίνα και μετά πίσω, προσπαθώντας επανειλημμένα να την βρει στο τηλέφωνο.
Προβλέπεται να ήταν μεγάλη η νύχτα για την φίλη της. Τουλάχιστον, ας είναι καλά...
Ο Άρης, στέκεται στον μαρμάρινο πάγκο της κουζίνας αμίλητος, φτιάχνοντας το πρωινό τους. Η αλήθεια είναι ότι άργησε να ξυπνήσει σήμερα, εφόσον είναι Κυριακή, αργία.
Το προηγούμενο βράδι τον επισκέφτηκε η Κυβέλη στον ύπνο του, ύστερα από τόσο καιρό. Μερικές φορές, ο ίδιος νιώθει σα να την καλεί άθελά του όποτε την χρειάζεται και εκείνη, δίχως καμία αντίρρηση, έρχεται. Στο φινάλε, ο Άρης είναι πεπεισμένος πως η Κυβέλη είναι ο φύλακας άγγελός του.
Για εκείνον, τα όνειρα και οι οραματισμοί του που αφορούν την Κυβέλη, αποτελούν ένα τεράστιο μυστικό πλέον. Έχει πάψει να μιλάει για αυτήν, ακόμη και στο Διονύση, που είναι ο κολλητός του.
Δεν έχει αποδεχτεί ακόμη τον θάνατό της, μπορεί ο χρόνος να του έχει απαλύνει κάπως τον πόνο, αλλά ο τρόπος που την έχασε, του έχει γίνει έμμονη ιδέα. Ο ίδιος θα πέθαινε κάθε μέρα, ξανά και ξανά, για να την φέρει πίσω.
«Θα βγεις;» τον ρωτάει ο Διονύσης, καθώς ο Άρης στέκεται μπροστά από την πόρτα, βάζοντας το μπουφάν του.
«Για λίγο μόνο. Θες κάτι;»
«Όχι, εντάξει.»Ο Άρης ανοίγει νωχελικά την εξώπορτα και βγαίνει από την οικοδομή με κατεύθυνση του το συντριβάνι των ευχών. Εκεί, τον περιμένει η Λήδα, η οποία ισχυριζόμενη ότι διαβάζει την αύρα του, τον πιέζει να μιλήσει για όσα τον απασχολούν· Ποιο είναι άλλωστε το πιο σημαντικό πράγμα σε μία φιλία; Η αμοιβαία εμπιστοσύνη και η Λήδα, του ανοίχτηκε ήδη για πολλά ευαίσθητα θέματα που την απασχολούν, όσο για την ευχή της στο συντριβάνι, την ημέρα που πέταξε εκείνο το κέρμα... Δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το να καταφέρει να απελευθερωθεί απ' όσα αισθάνεται, συμφιλιώνοντας τον εαυτό της με τις σεξουαλικές προτιμήσεις της· ο Άρης, ο οποίος έδειξε να έχει απόλυτη κατανόηση για την φίλη του, αποδέχτηκε την απόρριψη. Όμως τώρα είναι η σειρά του να ανοιχτεί και πάλι...
«Την είδα. Με επισκέφθηκε το βράδυ...»
«Άρη μου, είναι απόλυτα φυσιολογικό να την βλέπεις που και που στον ύπνο σου. Είναι παιχνίδια του υποσυνείδητου, επειδή σου λείπει ακόμη.»
«Μπορεί να έχεις και δίκιο, μα, δεν είναι μόνο αυτό...»
«Αλλά, τι άλλο...;» δαγκώνεται. Του είναι περίεργο να μιλάει γι' αυτό μετά από τόσο καιρό, δεν θέλει να γυρίσει με τίποτα στις ίδιες σκέψεις. Να ξαναζήσει εκείνες τις σκοτεινές αναμνήσεις... Ωστόσο, αποφασίζει να της ανοιχτεί περισσότερο από κάθε άλλη φορά και να της μιλήσει στα ίσα, αποκαλύπτοντάς της, καταστάσεις που έχει βιώσει ο ίδιος, τις οποίες δεν τόλμησε ποτέ του να πει, ακόμη και στον ίδιο του τον ψυχολόγο...«Και... αν σου έλεγα ότι υπάρχει τρόπος να την φέρεις πίσω, τι θα απαντούσες...;»
ESTÁS LEYENDO
Χαμένη στον Χρόνο
Misterio / SuspensoΕκείνη χορεύει με τους αγγέλους, καθώς ο Άρης ψάχνει απεγνωσμένα έναν τρόπο για να τη φέρει πίσω... Η στιγμή που η Κυβέλη χάνει την ζωή της μπροστά στα μάτια του, έχει χαραχθεί για πάντα στην μνήμη του. Ριζωμένη βαθιά στις πιο σκοτεινές του αναμνήσ...