Κεφάλαιο 18

143 21 6
                                    

Καθώς ο Άρης συνεχίζει να ψάχνει, ανοίγει απότομα η πόρτα του δωματίου του. Είναι ο Διονύσης, ο οποίος δε μπορεί να πιστέψει στην αναισθησία του φίλου του...

«Καλά ρε συ, είσαι σοβαρός;»
«Έ...;»
«Είναι δυνατόν; Η άλλη λείπει όλο το βράδυ. Έχει κλειστό το κινητό της, η Άννα έχει πλαντάξει στο κλάμα από την αγωνία της κι εσύ σερφάρεις στο Ίντερνετ;»

Ο Άρης στρέφει το κεφάλι του προς τον φίλο του και τον κοιτάζει με το πιο απλανές του βλέμμα...

«Φίλε, πάλι δεν είσαι καλά... Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά μου φαίνεται ότι πρέπει να συνεχίσεις τις συνεδρίες.»

Ο Άρης δεν μπαίνει καν στον κόπο να του απαντήσει και ο Διονύσης κλείνει την πόρτα πίσω του, ενώ εισέρχεται στο δωμάτιό του.

«Τι βλέπεις εκεί;»
«Τίποτα.»
«Πως τίποτα... Αφού το βλέπω, κάτι διαβάζεις. Τι είναι;»
«Τίποτα σου λέω ρε φίλε, φύγε επιτέλους από το κεφάλι μου!» τον αποπαίρνει ο Άρης βάζοντας τις φωνές.

Όσο ο Άρης έχει σηκωθεί από την καρέκλα του και έχει σταθεί όρθιος φάντη μπαστούνι μπροστά του, ο Διονύσης καταφέρνει να ξεκλέψει μία ματιά από το άρθρο, που είχε ανοιγμένο στην οθόνη του υπολογιστή του.

« Ταξίδι στον χρόνο... Μα, τι μαλακίες είναι αυτές που διαβάζεις; Καλά λέω εγώ ότι χρειάζεσαι ψυχολόγο.»

Τα λόγια του Διονύση έχουν καταφέρει να τον εξοργίσουν, μετά βίας κρατάει την ψυχραιμία του, για να μην τον πετάξει με τις κλωτσιές από το δωμάτιο.

«Διονυσάκη, κάνε μου την χάρη και δίνε του από εδώ μέσα! Δεν χρειάζομαι κηδεμόνα.»

Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο Διονύσης βγαίνει από το δωμάτιο, κατευθύνεται στο σαλόνι και μαζεύει τα πράγματα πίσω στην βαλίτσα του, ενώ η Άννα τον ρωτάει ξανά και ξανά τι έγινε.
«Άννα όχι τώρα. Μάζεψε τα πράγματά σου, φεύγουμε.»

Η ώρα περνάει και ο Άρης έχει μείνει μόνος του στο διαμέρισμα, ψάχνοντας όλο και περισσότερες πληροφορίες για το πως θα μπορούσε να επιτεύξει το ακατόρθωτο. Ένα ταξίδι στον χωροχρόνο, ή μία αστρική προβολή, τουλάχιστον για αρχή. Ξαφνικά, χτυπάει το θυροτηλέφωνο στο οποίο είναι η Λήδα που τον παρακαλάει να της ανοίξει την πόρτα. Ο ίδιος, παρόλο που είναι θυμωμένος με όλους και όλα, τελικά της ανοίγει. Στο κάτω—κάτω, είτε του αρέσει είτε όχι, την χρειάζεται.

Η Λήδα έχει όλες τις απαραίτητες «γνώσεις,» για να τον βοηθήσει... Αρκεί να το θέλει και η ίδια...

Χαμένη στον Χρόνο Où les histoires vivent. Découvrez maintenant