Η διαδρομή τους για το Ηράκλειο είναι ήσυχη. Στο αμάξι παίζει σε χαμηλή ένταση το ραδιόφωνο, ενώ η Κυβέλη κι ο Άρης δεν έχουν ανταλλάξει κουβέντα από την αρχή της διαδρομής.
Εκείνη κοιτάζει επίμονα έξω από το παράθυρο. Μοιάζει σαν να την βασανίζουνε σκέψεις, καθώς αυτός οδηγάει σιωπηλά.
Είναι φανερό ότι κάτι συμβαίνει. Η αύρα ανάμεσα τους είναι περίεργη και ο Άρης, δεν μπορεί να συνεχίσει να προσποιείται ότι δεν το αντιλαμβάνεται...
«Ξέρω ότι δεν είναι η κατάλληλη στιγμή, αλλά θα ήθελα να μάθω τι σε απασχολεί...» της αποκρίνεται, δίχως όμως να την αντικρίσει κατάματα.
Εκείνος έχει τα χέρια του κολλημένα στο τιμόνι και τα μάτια του είναι καρφωμένα στο δρόμο. Από το βλέμμα του και μόνο, καταλαβαίνει κανείς πως και ο ίδιος, ακόμη, είναι βυθισμένος στις σκέψεις του, ενώ οριακά προσποιείται μπροστά της ότι είναι άνετος, παρόλο που από μέσα του βράζει.
«Δεν είναι τίποτα.»
«Άρα παραδέχεσαι ότι κάτι συμβαίνει...»
«Άρη, αλήθεια, δεν έχω κάτι. Σε παρακαλώ, δεν έχω όρεξη να τσακωθούμε.»Όσο και να επιμένει, εκείνος ξέρει καλά ότι του λέει ψέματα. Είναι φανερό ότι κάτι την απασχολεί εδώ και αρκετή ώρα. Από όταν βρισκόντουσαν ακόμη στο πάρτι. Απ'την μια, εκείνος αναρωτιέται γιατί να θέλησε να συνεχιστεί η βραδιά πηγαίνοντας για ποτό, αφού δεν έχει όρεξη και φαίνεται. Έχουν μαζευτεί τόσες πολλές ερωτήσεις ξαφνικά στο κεφάλι του και δεν μπορεί να περιμένει... Έχει αρχίσει να τον ενοχλεί αυτή της η στάση και το πόσο κρύα είναι ξαφνικά η συμπεριφορά της απέναντί του. Σαν κάτι να πηγαίνει εντελώς λάθος... Πολλές σκέψεις στροβιλίζονται στο κεφάλι του και σε συνδυασμό με το αλκοόλ που ρέει στο αίμα του άφθονο τη δεδομένη στιγμή, γίνεται ακόμη πιο ευέξαπτος...
Ξαφνικά, ο Άρης κάνει έναν απότομο ελιγμό με το αυτοκίνητο και στρίβοντας προς την αντίθετη κατεύθυνση, σταματάει απότομα πάνω σε μια διασταύρωση, στη μέση της ερημιάς.
«Άρη, πας καλά;!»
Είναι φανερό πια ότι εκείνος δεν σηκώνει καμία άλλη κουβέντα. Αγανακτισμένος και εμφανώς απογοητευμένος και ταραγμένος από τη συμπεριφορά και την αλλαγή στη διάθεση της Κυβέλη, ο Άρης βγαίνει από το αυτοκίνητο καθώς ασυναίσθητα κοπανάει δυνατά την πόρτα και κοντοστέκεται στο καπό, κοιτάζοντας το απόλυτο κενό προς το δάσος.
«Άρη...»
Εκείνη έχει αρχίσει δικαίως να αγχώνεται. Μα, πως είναι δυνατόν να αντιδράει έτσι; Δεν είναι έτσι ο Άρης...
ESTÁS LEYENDO
Χαμένη στον Χρόνο
Misterio / SuspensoΕκείνη χορεύει με τους αγγέλους, καθώς ο Άρης ψάχνει απεγνωσμένα έναν τρόπο για να τη φέρει πίσω... Η στιγμή που η Κυβέλη χάνει την ζωή της μπροστά στα μάτια του, έχει χαραχθεί για πάντα στην μνήμη του. Ριζωμένη βαθιά στις πιο σκοτεινές του αναμνήσ...