ARDA KOMUTANIN AĞZINDAN
Bugün tim ile son kez planı gözden geçireceğiz. Ama onun öncesinde Elif'in evine gidicem. Sonra karargaha uğruyucam. En sonda büfeye gidicem. Baya yoğun bir gün beni bekliyor anlaşılan. Daha fazla vakit kaybetmek istemediğim için hazırlandım ve kısa bir kahvaltı yaptım. Arabama bindim ve Elif'in evine doğru yola koyuldum.
30 dk sonra
Eve geld- pardon saraya geldim. Cidden ev çok iyi idi. Kapıda korumalar vardı ve:
"Buyrun beyfendi kime baktınız"
"Merhaba ben Çiğdem hanım (anne) ile görüşmek için geldim"
"Üzgünüm beyfendi ama her yoldan geçeni içeri alamayız"
"Doğru sizde haklısı- bir saniye "
Hemen asker kimliğimi gösterdim:
"Bakın ben askerim. Sadece biraz konuşucağız"
"Peki komutanım buyrun "
İçeri geçince yanımda bir koruma da bana eşlik ediyordu. Biraz ilerleyince çimlerde oturmuş piknik yapan bir kız ve kadın gördüm. Koruma' Çiğdem hanım bu bey sizin ile konuşmak istiyormuş kendisi asker' 'Asker mi? Neyse şöyle masaya geçelim,. Elif'im sen boyama yapmaya devam et ben abi ile konuşup geliyorum ' ' Tamam annecim'
Çiğdem hanım ile birlikte masaya geçtik:
"Buyrun?"
"Merhaba Çiğdem hanım ben Arda sizinle bir şey konuşmak istiyorum"
"Tabi ama benim asker ile bir işim olmaz ki"
" Hayır yanlış anladınız. Ben buraya Elif ile ilgili konuşmak için geldim"
"Elif mi ? Ne istiyorsunuz kızımdan"
"Sakin olun bir şey istemiyorum. Şimdi size anlattıklarımi kesmeden dinlemenizi istiyorum"
"Pe- peki"
"Benim asker bir arkadaşım vardı. Bir gün evlendi. Bir kızları oldu ismini Ay koydular. Bir gün kaçırıldılar. Kübra ve Sinan yani arkadaşım ve eşi öldü. Ölmeden önce bize bir şey olurlarsa diye Ay'ı bana emanet etmişlerdi. Ama Ay tekrardan kaçırıldı. Bir bilgi üzerine kampa gittik. Kimse yoktu ama kampta bir ev yanıyordu. Yangının içinde Ay'ın bilekliği çıktı. Küçük olduğu için cesedi yanmıştır diye düşündük. Ama şimdi belki yaşıyor diye düşünüyorum. Biraz araştırdım. Elif, Ay ile aynı gün doğmuş ve yetimhaneye bırakılmış. Ailesi ölmüş. Oda tıpkı Ay gibi kumral saçlara ve renkli gözlere sahip. "
"Bakın Arda bey anlattıklarınız gerçekten üzücü şeyler ama eğer Elif'im sizin Ay ise ben kızımı vermem!"
"Çiğdem hanım yanlış anladınız. Ben kızınızı almam zaten. Çünkü görüyorum ki Elif size çok bağlı ve burda çok mutlu. Ben sadece haftada bir gün onunla beraber vakit geçirebilirmiyim diye sorucaktım"
"Arda bey maalesef şu sıralar pek mümkün değil. Eşimin düşmanları peşimizde Elif'in güvenliği için onu okula bile bir süre gönderiyorum"
"Peki Çiğdem hanım ben size telefon numaramı vereyim bir şey olursa çekinmeden arayın lütfen "
"Teşekkür ederim"
"Annecim niye hala gelmedin. Hem bu abi kim"
"Bebeğim şimdi geliyorum bu abide benim bir arkadaşım ismi Arda "
"Benim adım da Elif memnun oldum Arda abi"
"Bende memnun oldum minik"
Tam o sırada gözüm Elif'in boynunda ki kolyeye takıldı. Ay'ın kolyesi idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUN
Action*Spoi isterseniz yada konuyu tam anlamak Peri Kızı bölümüne bakın Bir bebek vardı;Ay. Babası asker... Ailesi 2.5 yaşındayken kaçırıldı, öldü... Kendisi kayboldu, öldü sanıldı... Babası ölmeden önce onu devresinde Arda'ya emanet etti... Arda Ay'ı...