*Medya: PeriYıllar önce başlamıştı her şey. Hamdiye'nin davranışları ile. 14 yaşına girmişti, garip davranışları eşliğinde. Durmadan karşı gelir olmuştu. Durduk yere zarar vermişti etrafındakilere. Cahillik vardı, derviş yoktu.
Ailesi yaşı geçmeden vermeye karar vermişlerdi. O zamanın önde gelen ailelerinden biri olan Benlioğlu ailesinin küçük oğlu Abdullah' a....
15 yaşında gelince dini nikâh ile evlenmişlerdi. Abdullah 24 yaşındaydı. Asla kötü davranmamış, davranmayacaktı karısına...
5'er yıl arayla iki çocukları oldu. Hamdi ve Peri. Peri'nin dillere destan güzelliği vardı. Yemyeşil gözleri, simsiyah saçları ve bembeyaz teni...
Hamdi daima kız kardeşini korur kollar ve sahip çıkardı. Erkek çocuk işte annesi nasıl olursa olsun aşıktı annesine.
Hamdiye bir gün dağa kaçtı. Günler önce kasaba anonsun da duymuştu çerçeve terörist olabilirdi. Dikkatini çekmişti ve dağa kaçmıştı.
Artık orada ki teröriserin ajanı olmuştu.
Yine günlerden bir gün kızını aldı yanına ve çıktı dağa. Kimse bilmezdi nereye gider ne yapar. Peri ağlamaya başlamıştı. Gittiği yer de hep silah vardı. Hamdiye kızını da kendi gibi yapmak istemişti ama işe yaramamıştı.
Peri eve gelince abisine olanları anlatmıştı ama Hamdi annesine laf söylememişti. Eğer babalarına bir şey derse de çok pis döverim demişti ve iki kardeş ilk defa arayı açmışlardı.
.......
Aylar geçmişti, Hamdi ve Peri'nin arası geçtikçe daha kötü olmuştu.
Kasabayı teröristler basmıştı. Hamdi o sırada evde değil, Peri ise odasında yatağının altındaydı. Abdullah sebebinin Hamdiye olduğunu öğrenince silahını hiç düşünmeden çekmişti. Aynı anda Hamdiye de çekmişti.
İkisi de hiç düşünmeden silahları ateşlemiş ve birbirlerini öldürmüşlerdi. Hamdi eve gelince anne ve babasını yerde kanlar için de görmüştü. Orada bulunan bir terörist ise Peri yüzünden olmuş demişti. Ben kurtarmaya çalıştım ama Peri mahvetti herşeyi demişti.
Hamdi ise gözü dönmüş bir şekilde kız kardeşinin odasına gitmişti...
************
Gazeteler de hâlâ 2 ay önce küçük bir kasabada olan saldırı da kasabadan tek kurtulanlar olan iki kardeş vardı.
Kayızzade kasabasında ki saldırıda kurtulan iki mucize: Peri Benlioğlu ve Hamdi Benlioğlu
Onlar bilerek sağ çıkarılmıştı. Çünkü Hamdi ileride onlara göre büyük bizlere göre ise bir hiç olan işler yapabilirmiş.
Hamdi, Peri'ye öfkesi ile yıllarını geçirmiş.
Hamdi 18 yaşını doldurunca yurttan teröristler tarafından alınmış.
Eğitilmeye başlamış.
Tabi onların asıl amacı güzelliği ile herkesi büyüleyen Peri idi.
Peri 15 yaşına geldi.
Hamdi'yi daha kışkırtıcı şeyler anlattılar.
Hamdi artık canını vereceği kardeşini canını alacağı biri olarak görüyordu.
Bir kaç kere öldürmeye kalkışsa da engel olunmuştu.
Tehlikeli bir zekaya sahip bir güzel bazı şeylerin başlangıcı olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUN
Aksi*Spoi isterseniz yada konuyu tam anlamak Peri Kızı bölümüne bakın Bir bebek vardı;Ay. Babası asker... Ailesi 2.5 yaşındayken kaçırıldı, öldü... Kendisi kayboldu, öldü sanıldı... Babası ölmeden önce onu devresinde Arda'ya emanet etti... Arda Ay'ı...