NildecanParmakszolu ardarda yaptığın pardon attığın yıldızlar için teşekkür ederimmmm...
Ateş, engellemişti Gizemli güzel'in Arda'ya gitmesini...
Çünkü babası olacak o kişi ona zarar verebilirdi.Hamdi'ye tıpkı Arda'ya yaptığı gibi gizemli notlar göndermişti. Ve Arda'nın almaması için de bir kaç kanıt...
Gizem'in , Arda'nın yanında intihar etmeye kalkışması gibi...
Arda'nın evinde bir çok kez kriz geçirmesi ve sakinleştirici vurulması gibi...
Tamam, avukat yanlış söylemişti... Evet, Arda alamazdı küçük kızı ama Hamdi hiç alamazdı. Ateş, Arda'ya bile izin vermiyorken Hamdi'ye izin vermezdi zaten.
Yunus'un dediğine göre Gizem yurda verilirdi. Yunus zaten bir kaç aydır yetimhaneye gidip geliyordu. Böylece Gizem yurda yerleşince onu almak istemesi fazla dikkat çekmezdi.
Yunus zaten en başından bu işteydi. Elif kaçırılınca notları veren de oydu. Belki araya biraz oyun karışmış olabilirdi ama o kadar da normaldi...
Mahkeme çoktan başlamıştı. Ateş, içeri sızdırdığı Arda'nın avukati olan adamının çıkmasını bekliyordu.
Hem dava ile ilglili soru soracaktı. Hemde bu haberi böyle bir şekilde verip Gizemli güzel'ini üzdüğü için hesap soracaktı.
Arda oturduğu yerden sinirle ayağını sallıyordu. Hamdi olacak kişi saçma sapan deliller sunuyordu.
Gizem ise şu anda dışarıda bekliyordu. Avukat doğru mu söylemişti? Abisi onu almayacak mıydı? Gözleri dolu doluydu. Ateş adamaları sayesinde Gizemli güzel'ini görüyordu. Onum gözlerinin böyle doldurduğu içinse kendine bir ton küfür ediyordu.
Anlatmak istiyordu planını... Ama Yunus onu alana kadar olmazdı. Zaten en fazla 1 hafta sonra yanında olacaktı.
Daha sonra her şey sırayla ilerleyecekti. İlk başta Arda ile konuşmak vardı...
Arda hâlâ nasıl daha önce kardeşi olduğunu fark etmiş değildi. Aralarında 18 yaş vardı. Annesi ve babası mı onu terk etmişti? Aklında bir ton soru vardı.
Ama Arda , Kasım ve Peri Asilzade'nin biricik oğullarıydı. Elbet zeka konusunda Gizem'i geçemese de burada bir iş olduğunu anlamıştı. Bu sebeple babasına konuyu açmıyordu.
Korkut da zaten konunun açılmasından çok memnundu. Bir yandan ise bu kızın nerden ortaya çıktığını araştırıyordu. Tamam Peri o gün ölmemişti. Ama Kasım ölmüştü. Emindi. Peki bu Peri'nin güzelliği alıp tam bir peri kızı olan kız kimdi?
Hâkim her ne kadar çocuk da olsa Gizem'in görüşünü de almak istemişti. Gizem'in mahkeme salonuna adım atması ile Hamdi sırıttı. Arda , perisinin alınma korkusu ile endişeyle baktı.
Tim de oradaydı. Onların gözünde de korku ve endişe yan yanaydı. O kadar alışmışlardı ki küçük kıza ne ondan ayrılmak istiyorlar ne de zarar gelsin istiyorlardı.
İbrahim de gerçekleri az çok biliyordu. Yankı tamamını anlatmasa da Ateş'i de biliyordu. Kim olduğunu da... Bu işin içinde Ateş'in olduğunu anlayacak kadar biliyordu gerçekleri. Aslında güçlüydü İbrahim. Hemde bayağı. Ama Ateş'in kesin emri vardı. Eğer gizemli güzel'i İbrahim ile kalırsa planları bozulurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUN
Acción*Spoi isterseniz yada konuyu tam anlamak Peri Kızı bölümüne bakın Bir bebek vardı;Ay. Babası asker... Ailesi 2.5 yaşındayken kaçırıldı, öldü... Kendisi kayboldu, öldü sanıldı... Babası ölmeden önce onu devresinde Arda'ya emanet etti... Arda Ay'ı...