15

57 11 3
                                    

2k olmuş hikaye 🎉🎉🎉 4 kişi ile başlamıştım ben bu hikâyeye... Benim için bu hikayeyi okuyan herkes çok değerli ama fatmaisteeo  yeri ayrı. Hikâyem hakkında konuştuğum ilk kişi. Bu hikâyeyi okuyan oy veren vermeyen okuyan herkese coook teşekkür ederim...

Sabaha kadar perim ile oturmuştuk. Sıcak çikolata eşliğinde o bana bende ona komik anılar anlatmıştık. Aslında sadece ben anlatıcaktım. Kafası dağılsın diye ama sonra oda anlatmaya başladı. Anıların 2 masum melek de vardı. Abisi de.

Ben anlatmasını istememiştim. Zor olur diye. Ama gayet normal bir şekilde anlatmıştı. Her geçen gün ona hayran olmamı sağlıyordu. Üstelik içimdeki his kapanıyordu. Ne hissiydi bilmem ama kapanıyordu işte. Bana iyi geliyordu. Acaba bende ona iyi geliyor muydum?

Şimdi sabah olmuştu ve perim 1-2 gündür gitmediği için evine gitmek istiyordu. O herifin olduğu yere ne kadar ev denirse. Ve ben son olanlardan dolayı onu evine göndermek istemiyordum.

"Perim, ne gerek var oraya kal istediğin kadar burda."

"Hayır Arda abi! Orası benim evim. Hem üstümü filan değiştircem. Hem de fazla uzun durmayacağım zaten. Ömer'in yanına gideceğim. "

"İstediğin üst olsun perim. Buraya dükkan açarım. Ömer ile de buradan geçersiniz"

"Yapma bunu Arda abi"

Duraksadım. Ne yapmaştım ki?

"Ne yaptım ki perim"

"İlgilenme, düşünme beni. Alışırım."

Evet, evet tam oraya, boğazıma bir yumru oturdu. Alışırım.

"Alış o zaman perim"

"Anlamıyorsun ki. "

"Neyi"

"Ben dayım ile büyüdüm hep. Kendi başımın çaresine baktım. Düzen oluşturdum. Ama sen şu an ben ağlayınca üzülüyosun. Bir şey olsa arkamdasın. Benim için kırk takla atıyorsun resmen. Gece kafam dağılsın diye anılarını anlattın, üzülmeyeyim diye abim Burcu'm ve Sude'm hakkında konuşurken üstünde durmadın, farkındayım.

Eğer alışırsam sen gidince düşerim. Abim ölünce düştüm. Yaralarım daha kapanmadı. Arkadaşlarım vardı tampon yaptılar. Kız kardeşlerim gitti, tablolarım azaldı. Bir daha düşersem kalkamam Arda abi. Lütfen yapma."

Çok ağırdı. Hemde çok. Bir çocuğun en ihtiyacı olduğu şeydir ilgi,sevgi ve güven. Çoğu çocuk bu duygular ile büyür. Bazıları bu duygulardan daha fazlası ile büyür. Olması gereken bu. Ama geri kalanlar... Perim gibi olanalar... Perim, meleğim. O bunların yanından bile geçemedi belki de. Üstelik yanından geçmeye kalkışınca rotasını değiştiriyor artık. Hemde alışmamak için.

Arkadaşları hep yanındalarmış. Gemisi varmış. Abisi olmuş.
Gemisi güverteye doğru gitmiş. Abisi ölmüş. Gemisi güverteye bir hızla çarpmış, parçalanmış. Hem gemi hem güverte. O ise boğulmaya başlamış. Kardeşleri gitmemişler. Bırakmamışlar onu. Gemisini yapmışlar. Tutkallar ile birleştimişler. Ama güverte tutmamış.

Kardeşleri ölmüş. Tutkalları açılmış.

Şimdi ise içine yavaş yavaş su dolan bir gemide. Belki de uzakta bir güverte gördü. Ama yine o güverteye çarpmaktan korkuyor. Üstelik eğer çarparsa gemisi bir daha dayanmaz, tutkal tutmaz.

Ay'ım için söz vermiştim. Eğer onu bulursam asla üzmem diye. Ve tutmuştum. Elif, ailesi ile kalacaktı. Mutlu olduğu yerde. Şimdi ise perim için veriyordum.

BÜYÜK OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin