9

117 10 1
                                    

ARDA KOMUTAN ANLATIMI

Gizem söylediğim şeye cevap vermeyince endişelendim.

Ona bakmamla baygınlık geçirmesi eş zamanlı oldu .

Tam bayilmamıştı bilinci açıktı.
Hemen kucağıma aldım. İlk gördüğüm kulübeye doğru giderken bağırdım.

"Burak buraya gel"

Kulübede gördüğüm yatağa kucağımdaki güzelliği bıraktım.

Bizimkiler de gelmişti zaten . Gizem doğrulamak istedi ama izin vermeyip yatırdım. Burağa bakınca beni anlamıştı. Gizem'e bir açıklama yapmam lazımdı.

"Burak abin askerî doktor yaralarına bakıcak şimdi"

"Merhaba güzellik" Burak sırıtarak göz kırptı. Çantasını açtı ve cerrahi şeyleri çıkarttı.

Gizem gerilmişti. Bizimle beraber gelen Demir ve Turana başımla işaret verince gittiler.

Burak hızlıca eline eldiven giydi ve Gizem'e döndü

"Şimdi iznin olursa yaralarına bakabilirmiyim"

"Himm himm"

Burak gülümseyip Gizem'in önce başına sonra da koluna baktı.

Gizem başını çevirince hızlıca bana döndü ve fısıldadı.

"Komutanım başındaki dikişler açılmış tekrar dikiş lazım. Ama kolunun içine cam batmış şuan şokta olduğu için hissetmiyor ama birazdan hisseder . "

Bu peri gibi kıza bunu yapanları ölmekten beter edicektim. Ve evet peri o benim için periydi.

Ay peri.

Burak Gizem'e döndü ve :

" Güzelim şimdi başına dikiş aticam. İlacı kolun için vericem eğer 2 tane verirsem zarar gelebilir. Zaten 2 dikiş atıcam biraz dayan . "

"Pekii"

Perimin elini tuttum. Hem yanında olduğumu bilsin hemde kolunu hareket ettirip yarasına zarar vermesin diye.

Burak perimin gözünün içine baktı. Başlamak için onay istemişti.

Gözünü bir kere açıp kapatınca dikişe başladı.

Sadece gözünü açıp kapattı onun dışında gayet sakindi.

Burak kafasını sarınca sargının üstünü öptü ge göz kırptı.

"Güzelim burdan çıkınca bizimkilere de sırrı söylesene"

"Ne sırrınıı"

"Bu kadar sakın kalma sırrınıı"

Gizem'in ağzından kıkırtı çıktı. Sanırım Burağı sevmişti.

Burak bana baktı sanırım koluna geçicekti.

Gerekli şeyleri çıkartırken çaktırmadan konuştu.

"Komutanım Gizem'in yapicagim şeylerden haberi olmalı yoksa güvenini sarsarız " dedi.

Sıkıntıyla iç çektim. Haklıydı. Ama korkabilirdi. Ona bakıp başımı salladım. O da gözlerimden ne düşündüğümü anlamış olmalı ki iç çekti.

"Güzellik?"

Gizem utanmaştı. Gözlerini kaçırmıştı. Şuan o kadar tatlıydı ki anlatamam.

"Efendim"

"Koluna cam batmış canım. Şu an vücudun şokta olduğu için hissetmiyorsun. Birazdan hissedersin. Önce camı çıkartıcam sonra dikiş atıcam"

Korkmuştu. Hemde çok. Belli etmemeye çalışıyordu. Ama gözleri belli ediyordu.

BÜYÜK OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin