Hira1331 🥰🥰🥰🥰
"Yenge!"
"Ay kızım! Ne oldu?"
"Yenge! Ateş abiye bir şey de ya Ömer'in bana aldığı ayıyı vermiyor!"
"Aslan yeğenim benim!"
"Yürü git kendi oğlunu sev o benim aslan oğlum! Hem aferim çocuğum böyle sahip çık kardeşine"
"Amca! Peri kızım sadece benim kardeşim! Ve evet o ayıya gerek yok"
"Aaa siz neden bu kadar bağırıyorsunuz? Neler oluyo- Ayperi'm! Annecim! Ne oldu!"
"Anne! Ateş abim Ömer'in bana aldığı ayıyı vermiyor! Babam onu tebrik edince amcam o benim oğlum diye kızıyor! Abim de benim ayımı almamı istemiyor! "
"Ateş! Arda! Karışmayın benim kızıma!"
"Ama yen-"
"Sus bakayım sıpa! Ay kızım gel amcacım."
Ayperi koşarak amcasının kollarına atıldı. O Asilzadelerin prensesiydi. Anne ve babasının Ayperi'si, amcası ve yengesinin Ay kızı, abisinin Peri kızı ve Ateş abisinin de herkesten saklamak istediği Gizemli güzel'iydi...
Korkut kucağına aldı küçük kızı. İkiz kardeşinin böbürlenip durduğu çünkü dayısından aldığı güneş saçlarını öptü...
"Ayı almaya bu kadar meraklıysanız biraz da ayı olun madem! Böğürün bakayım!"
"Amca!"
"Baba!"
"Susun da böğürün! Benim Ay kızım ne zaman isterse de o zamana kadar devam edin!"
Emir büyük yerdendi. Ateş ve Arda umutsuz bir şekilde birbirlerine baktılar ve bögürmeye başladılar.
"Ağğhhhöhğğh"
"Ahghiihggğğğeğhhh"
Amcasının boynuna başını yaslayıp kahkahalarla ile gülen 7 yaşında ki küçük kızın keyfi gayet yerindeydi.
Diğer bir yandan da Kasım mangala bakıyordu. Peri ve Gizem ise salatayı bitirmiş sofrayı kuruyorlardı.
Bugün hem Asilzade holdingin yapacakları işe ortak olan ama ortaktan daha çok ailenin bir parçası olan Yankı Ariel ve yardımcısı İbrahim Deran geliyordu.
Hem de Ateş'in tıp fakültesinde tanıştığı en yakın dostu olup psikiyatrist de staj gören Yunus ve onun yetimhaneden evlat aldığı kızı Alaca geliyordu.
Ateş de cerrah olma yolunda emin adımlarla ilerliyordu. Arda da amcası gibi asker olmuştu.
Gizem, Peri'ye döndü."Keşke Ay Elif de gelseydi ."
Ay Elif de Arda'nın şehit olan devresinin kızıydı... Evlatlık alınmıştı güzel bir aile tarafından. Ama Asilzade ailesinin bir eli daime onun üstündeydi.
"Onlar tatile vakit geçiriyorlardır canım... "
"Elif kuşum mutlu olsun da yeter"
"Olmaz mı hiç! Küçük hanım gayet eğleniyordur!"
Yunus'un elinde kamera ile içeri girmesi konuşmalarını kesti. Gizem ve Peri gülmüştü. Yunus, Ateş ve Arda'yı çekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK OYUN
Acción*Spoi isterseniz yada konuyu tam anlamak Peri Kızı bölümüne bakın Bir bebek vardı;Ay. Babası asker... Ailesi 2.5 yaşındayken kaçırıldı, öldü... Kendisi kayboldu, öldü sanıldı... Babası ölmeden önce onu devresinde Arda'ya emanet etti... Arda Ay'ı...